مملي سياه که از افراد شرور محله فلاح تهران است، به دليل تخريب شيشه آپارتمان‌ها و مجروح ساختن مامور اداره برق با گلوله پليس تهران دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 6 و 5 دقیقه ، دهم خرداد ماه تعدادی زیادی از شهروندان محله ابوذر با سامانه 110 تماس گرفته و از بروز یک فقره درگیری و تخریب در خیابان آقایاری خبر داد.

به دنبال این موضوع واحد های گشت تخصصی این یگان سریعاً خود را به محل رسانده و مشاهده کردند یک نفر از اراذل اوباش منطقه معروف به " مملی سیاه" به خاطر استعمال مواد مخدر اقدام به تخریب شیشه‌های آپارتمان‌ها کرده و هموطنان را با چاقو  تهدید می‌کند.

نامبرده با رويت ماموران به سمت ماموران حمله ور شده و عوامل کلانتري براي غقب راندن اين جوان شرور اقدام به شليک 5 تير هوايي کردند، ولي نامبرده به تير هاي پليس توجهي نکرد و با چاقو يک مامور اداره برق را که با خودروي سازماني در حال حرکت بود، توسط چاقو از ناحيه کتف مجروح مي‌سازد.

ماموران به دلیل حساسیت موضوع به سمت این شرور سرکش به صورت مستقیم یک تیر جنگی شلیک و وی را از ناحیه ران مجروح کردند.

ولی نامبرده مهار نشد و شیشه‌هایی را که از قبل در آپارتمان ها تخریب نموده بود به سمت ماموران پرتاب کرد و مجدد ماموران یک تیر جنگی به سمت متهم شلیک و  او را از ناحیه شکم مجروح ساختند.

در نهایت با اصابت دو گلوله،  این شرور مسلح مهار و زمین گیر شد و با عنایت به مجروحیت متهم ماموران ضمن هماهنگی با آتش نشانی و اورژانس نامبرده را پس از دستگیری تحت الحفظ برای اقدامات درمانی به بیمارستان لقمان حکیم انتقال دادند.

رئیس کلانتری 161 ابوذر ، سرگرد دلاور القاصی مهر با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در بررسی مشخص شد " مملی سیاه" دارای 6 فقره سابقه کیفری، سه فقره سابقه سرقت، چند فقره سابقه تخریب و یک فقره شرب خمر در پرونده خود دارد و اراذل اوباش منطقه فلاح است.

همچنین در پایان تعداد زیادی از اهالی منطقه فلاح جهت شکایت از متهم به کلانتری مراجعه کردند و پرونده پس از تکمیل به دادسرا ارجاع شد.

برچسب ها: ابوذر ، اراذل ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار