رئيس ستاد انتخابات استان گلستان گفت : سخنرانيهاي کانديداها ، نمايندگان و افرادي که براي حمايت از آنها پشت تريبون قرار مي گيرند بايد سبب همبستگي شود

به گزارش خبرنگارباشگاه  خبرنگاران   گرگان"عليرضا جمشيدي" در جلسه ستاد امنيت انتخابات که با حضور رؤساي ستاد هاي تبليغاتي استاني کانديداهاي رياست جمهوري برگزار شد با تأکيد بر بيان واقعيات و عدم سياه نمايي در سخنرانيها ، خاطر نشان کرد : اينکه براي جذي و جلب چند رأي ، خلاف واقع سخن بگوييم به هيچ عنوان کار شايسته اي نيست و سبب ايجاد اختلاف و گسستگي در جامعه خواهد شد که خواسته دشمنان نظام است.
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري و راهبردهاي مد نظر ايشان در انتخابات تصريح کرد : نگاه ما به عنوان مجريان انتخابات و حضور اين 8 کانديداي مورد تأييد شوراي نگهبان در عرصه تبليغات ، همان نگاهي خواهد بود که رهبري نظام فرمودند رأي به هر کدام از اين کانديداها ، رأي به جمهوري اسلامي است.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار بيان داشت : آن چيزي که در انتخابات مهم تر از هر چيزي است و همه بايد با هر سليقه و انتخابي در کنار هم ، کار کنيم تا به نتيجه برسد ، حضور گسترده و مشارکت فراوان مردمي با رعايت قانون و قانونمداري است .
وي اظهار داشت : قطعاً وظيفه شما در اين ايام که تبليغات ميداني کانديداها در اوج قرار داشته و از سويي با شروع تبليغات شوراها هم همراه شده و شلوغي و تراکم فضاهاي تبليغاتي که در جاي جاي استان به چشم مي خورد ، سنگين تر از قبل شده است و انتظار مي رود شما به عنوان نمايندگان 8 کانديداي رياست جمهوري ، فضا را به گونه اي مديريت کنيد که مشکلي تا پايان تبليغات و اخذ رأي بوجود نيايد.
رئيس ستاد انتخابات استان تأکيد کرد : وظيفه ما به عنوان مجريان انتخابات امانتداري و قانونمداري است و ممکن است که هر کداممان يک انديشه و باوري داشته باشيم ، اما اين انديشه و نظر خود را هيچ گاه در مقام اجرا ترتيب اثر نداده و نخواهيم داد و از شما نمايندگان کانديداها انتظار داريم تا با همين نگاه هواداران خود را تا بعد از روز اخذ رأي و اعلام نتيجه مديريت کنيد.
وي در ادامه با پر اهميت خواندن مستند سازي فعاليت تبليغاتي ستاد هاي کانديداها گفت : ستاد پيش گيري از جرائم و تخلفات تبليغاتي انتخاباتي در دادگستري شکل گرفته و هيأتهاي اجرايي موظفند در صورت بروز و وقوع هر گونه تخلفي از سوي ستاد هاي تبليغاتي و هواداران منتسب به کانديداها ، مستندات خود را به مراجع قضايي ارسال کنند.
جمشيدي ادامه داد : رعايت منشور اخلاقي انتخابات از ضروريات است و چنانچه طرفداري از کانديداها زياده روي کرده و مشکل ساز شد ، در وهله اول بايد خود ستاد هاي تبليغاتي اين افراد را توجيه و مديريت کنند.
وي همچنين از رؤساي ستاد هاي تبليغاتي کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري خواست تا هر چه سريعتر نمايندگان خود را جهت حضور سر صندوق ها در روز اخذ رأي ، معرفي کنند تا براي اين افراد کارت صادر شود.
رئيس ستاد انتخابات استان در پايان از همکاري و همراهي مسئولين ستاد هاي تبليغاتي کانديداهاي رياست جمهوري تشکر و قدرداني نمود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.