امام جمعه قصر شیرین گفت: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، شور و شوق خوبی بین مردم برای شرکت در این حماسه بزرگ دیده می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت الاسلام علی ملکی گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای کمرنگ نشان دادن انتخابات در کشور ما انجام می دهند، که مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پررنگ خود در پای صندوق های رای در 24 خرداد ماه با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد.

به گفته امام جمعه قصر شیرین امروز ایران اسلامی در اوج عزت، سربلندی و اقتدار است و مردم فهیم ایران اسلامی همه اینها را درک کرده و از آنجایی که برای رسیدن به این انقلاب زحمات زیادی را متحمل شده اند، به هیچ وجه حاضر نیستند از اسلام و انقلاب دست بکشند و این مسئله را یک بار دیگر و در پای صندوق های رای ثابت خواهند کرد.

وی گفت: امروز تمام جبهه کفر می خواهند حضور مردم را پای صندوق های رای کمرنگ جلوه دهند و این مسئله لزوم شرکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات را به بهترین وجه ممکن نشان می دهد.

ملکی در پایان یادآوری کرد:شرکت موثر در انتخابات از نمونه های جهاد فی سبیل اله است و در شرایط کنونی حضور در انتخابات یک تکلیف دینی بزرگ است./س



برچسب ها: کرمانشاه ، اقشار ، شوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.