فرماندار چالدران گفت: مساکن مهر چالدران از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است.

احمدرضا قلی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: مساکن مهر چالدران بیشتر به صورت انفرادی و خود مالکی بوده و در حالت آپارتمانی در کل شهرستان چالدران یک مسکن مهر 92 واحدی داریم که دارای پیشرفت فیزیکی 85 درصد است.

وی افزود: در حال حاضر 52 واحد از این مسکن مهر 92 واحدی به طور صد در صد کامل واگذار شده که مابقی از پیشرفت 85 درصد برخوردار بوده و در دو ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود و 19 میلیارد ریال تسهیلات در این زمینه پرداخت شده که 10 میلیارد ریال نیز شامل آورده شخصی افراد بود.

قلی‌پور با اشاره به مسکن مهر شهری، ابراز داشت: در حالت کلی در زمینه مسکن مهر شهری یک هزار و 100 واحد عقد قرارداد شده که 910 واحد از این تعداد به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر مردم از آن استفاده می‌کنند.

فرماندار چالدران اضافه کرد: تا کنون 220 میلیارد ریال تسهیلات در این زمینه پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسکن مهر روستایی، ادامه داد: تا کنون یک هزار و 300 واحد در این زمینه به بهره‌برداری رسیده و به صاحبانشان تحویل داده شده و در این زمینه 130 میلیارد ریال تسهیلات به روستاییان پرداخت شده است.

قلی‌پور تصریح کرد: در بخش روستایی وام تعمیرات و مقاوم سازی به صورت قرض‌الحسنه به روستاییان پرداخت شده است. در روستاها یک هزار و 421 واحد تا کنون وام قرض‌الحسنه مقاوم سازی پرداخت شده که به میزان 900 میلیارد ریال است.

فرماندار چالدران به تسهیلات بازسازی و تعمیرات اشاره کرد و عنوان داشت: افزون بر یک هزار و 421 واحد به 446 واحد روستایی نیز تسهیلات بازسازی و تعمیرات با اعتبار 6 میلیارد و 850 میلیون ریال پرداخت شده است./س

برچسب ها: چالدارن ، مهر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.