کاپیتان تیم فوتبال صبای قم قرارداد خود را با این تیم برای بازی در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، یکی از مشکلات تیم صبای قم در سال‌های اخیر که به عنوان نماینده فوتبال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشته، این است که مدیران این باشگاه در گذشته با بازیکنان کلیدی و صاحب نام قراردادهای کوتاه مدت امضا می‌کردند.

امضای قرارداد کوتاه مدت با بازیکنانی که در تیم خود مهره‌های کلیدی هستند و نقش تعیین کننده‌ای دارند در پایان فصل برای تیم دردسرساز است زیرا بازیکن بدون هیچ تعهدی نسبت به تیم خود به سبب توانمندی‌هایی که دارد با پیشنهادهای وسوسه انگیز دیگر تیم‌ها مواجه شده و تیم را ترک می‌کند.

شبیه به این اتفاق در فصول اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای تیم فوتبال صبای قم بارها اتفاق افتاده است که از جمله نمونه‌های آن می‌توان ابتدا به لیگ نهم اشاره کرد که صبا بعد از پایان رقابت‌ها بازیکنان سرشناسی همچون محمد نوری، عادل کلاه کج، غلامرضا رضایی، المیر تولیا، فریدون فضلی و امیرحسین فشنگچی و چند مهره سرشناس دیگر را از دست داد و برای فصل بعد از آن به مشکلات فراوانی گرفتار شد که حتی نزدیک بود صبا را در لیگ دهم به دسته پایین‌تر نیز بفرستد.

حالا این اتفاق در آستانه لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور نیز برای تیم فوتبال صبای قم رخ داده است و به دلیل اینکه در فصل یا فصول گذشته مدیران باشگاه صبا کمتر نسبت به مدت باقی مانده از قرارداد بازیکنان کلیدی خود توجه کرده‌اند، اکنون صبا با جدایی اجباری شش تن از بهترین‌های آنها مواجه شده است و تیم خود را خالی از مهره‌های موثر فصل قبل می‌بیند./س

برچسب ها: قم ، کاشی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.