نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه آذربایجان به منزله سر ایران است گفت : آذربایجان شخصیتهای علمی و دینی فراوانی پرورش داده و به ملت ایران تحویل داده است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، حداد عادل ديروز در مسجد طوبی تبریزبه جایگاه رفیع استاد شهریار در زبان و ادبیات فارسی و ترکی اشاره کرد واضافه کرد : استاد شهریار افتخار ما ایرانیان است و آذربایجان با داشتن بزرگانی همچون خیابانی ، ستارخان ، باقرخان و علمای و چهره های دیگر پیشگام ملت ایران در عرصه های مختلف بوده است .

نامزد انتخابات یازدهم با بیان اینکه آذربایجان در جنگ دین خود را به ایران و اسلام ادا کرد گفت : امید است این خطه در 24 خرداد نیز حماسه دیگر خلق کند .

وی ابراز امیدواری کرد :با تکیه بر تلاش داخلی و حمایت از کار و سرمایه و همبستگی تحریم به فرصتی برای کشور تبدیل شود .

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، با اشاره به حضور یکپارچه ملت در خلق حماسه در انتخابات گفت : ما با حفظ زبانهای مادری خودمان وحدتمان را در پناه اسلام حفظ می کنیم و مبادا کسانی باشند که تفاوت زبان فارسی و آذری را عامل اختلاف بدانند .

حداد عادل گفت: ملت ایران و مردم آذربایجان با حضور در این عرصه از حق تعیین سرنوشت خودشان استفاده و خلق حماسه و به تکلیف خودشان عمل می کنند .

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در 34 سال انقلاب و تلاش آنها برای ایجاد فشار اقتصادی بر مردم ایران گفت : آنها با اعمال تحریم های فلج کننده به قول خودشان تصور می کنند ملت ایران در زیر این فشارها دست از انقلاب می کشند .

وی علت اینکه شعار خودش را دولت تقوا و تدبیر نامیده است توجه آیه قرآن در این باره دانست وگفت : ملاک جمهوری اسلامی ایران تقواست ودر نظر اسلام هیچ فرقی بین ترک ، کرد ، لر ، فارس و بلوچ نیست و همه در سایه اسلام هستیم ./س

برچسب ها: ملت ، ایران ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.