طی دو روز آینده در برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و همچنین مناطقی از استان مازندران به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر،رگبار پراکنده باران باران گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،امروز"دوشنبه20خردادماه 92" براساس نقشه های پیش یابی شده هواشناسی طی دو روز آینده در برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و همچنین مناطقی از استان مازندران به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر،رگبار پراکنده باران باران گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.


گفتنی است، درهمین مدت در جنوب غرب و شرق در برخی ساعات بادو گردو خاک پیش بینی می شود همچنین در غرب کشور نیز این غبار بصورت ضعیف در برخی مناطق مشاهده خواهد شد و طی سه روز آینده به سبب وزش باد شدید خلیج فارس مواج خواهد بود.

براساس این گزارش، امروز  در جنوب خراسان رضوی،خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و برخی نقاط یزد و کرمان باد و گرد و خاک سبب کاهش دید افقی وکاهش کیفیت هوا می شود ، براین اساس توصیه می شود که افراد آسیب پذیر از جمله کودکان، سالمندان و بیماران از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز،  صاف پیش بینی می شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، گردو خاک ، رگبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار