تیم بسکتبال میامی هیت در دومین دیدار فینال لیگ NBA با نتیجه 103 بر 84 برنده شد و سری فینال را یک- یک مساوی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از تساوی کوارتر اول دو تیم میامی و سن آنتونیو در بازی دوم فینال لیگ NBA، سایر دقایق مسابقه به ستارگان میامی اختصاص داشت که در نهایت با اختلاف نزدیک 20 امتیاز و نتیجه 103 بر 84 برنده بازی شدند.

در شرایطی که تونی پارکر و تیم دانکن ستاره های اسپورز امتیازات بالایی در این دیدار نداشتند، دنی گرین با 17 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود. لبرون جیمز هم در طرف میامی با 17 امتیاز، هشت ریباند و هفت پاس گل بهترین بود. ماریو چالمرز نیز یکی از بهترین بازیهای خود را برای میامی انجام داد و 19 امتیاز به علاوه چهار ریباند داشت.

دو بازی بعدی فینال به میزبانی سن آنتونیو برگزار می شود.

بیلاپس بهترین هم تیمی سال شد

مسئولان برگزاری لیگ NBA از امسال جایزه دیگری را به جوایز سالانه لیگ اضافه کردند که براساس رای بازیکنان شاغل در لیگ به یک بازیکن تعلق می گیرد. این جایزه با نام تاویمن- استوکز به بهترین هم تیمی سال اهدا می شود. امسال هم با رای بازیکنان چاونسی بیلاپس بازیکن لیکرز جایزه اول را دریافت کرد و شین بتیر فوروارد میامی و جیسون کید که به تازگی بازنشستگی را اعلام کرد در رده های بعدی قرار گرفتند.

تاویمن و استوکز دو بازیکن دهه 1950 میلادی بودند که سالها در یک تیم بازی می کردند. در جریان فینال سال 1957-58 استوکز به خاطر ضربه ای دچار آسیب مغزی شد و از آن زمان تا 12 سال بعد تاویمن هم بازی استوکز مراقبت از هم تیمی خود را برعهده داشت. استوکز در سال 1970 درگذشت و با توجه به حمایتهای هم تیمی این بازیکن تا زمان مرگ،‌جایزه بهترین هم تیمی سال با یاد این دو نفر نام گذاری شد./آق
برچسب ها: میامی ، اسپورز ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار