امام جمعه آمل گفت:تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم ترین رسالت مردم و مسوولان نظام اسلامی در شرایط حساس کنونی است.

حجت الاسلام رحمانی در گفتگو با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می کنند، گام برداریم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فردی است که در مسیر انقلاب اسلامی خون دل ها خورده و هدایت های فراوانی داشته است تا در این توفان، کشتی انقلاب غرق نشود.

امام جمعه آمل تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران ها و مشکلات دانست و افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه است.

امام جمعه آمل با بیان اینکه ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: مسوولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

وی با تاکید بر این که مردم خواستار حفظ و تحکیم اسلام و انقلاب هستند، افزود: حرکت در محور رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نقشه های شوم دشمنان را به نابودی بکشاند./س

برچسب ها: تبعیت ، رهنمود ، رسالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.