لژیونر اسبق والیبال ایران گفت: ملی پوشان کشورمان در 2 دیدار انجام شده مقابل روسیه به جز ست های پایانی عملکرد خوبی ارائه کردند.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برتری روس ها در این 2 دیدار در مسایل حاشیه ای مثل حضور در تمامی ادوار مسابقات لیگ جهانی، قهرمانی در المپیک و میزبانی ملموس و فاحش بود.

عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: کم تجربگی بازیکنان تیم ملی ایران در خصوص حضور در لیگ جهانی باعث شد تا شاهد نوسان در طول بازی باشیم. اما با این وجود مقابل روس ها بازی قابل قبولی را ارائه کردند.

وی تصریح کرد: به طور قطع تیم ملی ایران در دیدارهای بعدی لیگ جهانی به خصوص بازی هایی که در تهران برگزار می شود به مراتب عملکرد بهتری را به نمایش خواهد گذاشت، چون بازیکنان با ویژگی و شرایط حاکم بر لیگ جهانی منطبق می شوند.

لژیونر اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص وضعیت فنی 2 بازی ایران و روسیه اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی ایران نهایت تلاش و توان خود را برای ارائه یک بازی فنی خوب به کار گرفتند، به نظر من در مواقعی که در امتیاز از حریف پیشی می گرفتند آن زمان پتانسیل اصلی تیم ملی مشخص می شود، البته در برخی مواقع به خاطر فشار روحی و استرس بالا دچار مشکل می شدند.

محمودی تصریح کرد: به طور کلی اگر ملی پوشان در بحث سرویس و دریافت دقت خود را افزایش دهد ما از نظر حمله مشکل خاصی نداریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار