ستاد مردمی گفتمان اسلام ناب با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی حمایت کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، ستاد مردمی گفتمان اسلام ناب در بیانیه‌ای ضمن اعلام موجودیت و حمایت از سعید جلیلی آورده است: این گفتمان بر اساس دغدغه‌های پیر جماران و مطالبات حضرت امام خامنه‌ای و با عنایت به اینکه امروز فعالیت های وسیعی در سراسر جهان برای به سازش کشیدن ما با کفر و شرک در جریان است، شکل گرفته است. گفتمان اسلام ناب به جهت ماهیت اصیل و ضد سازشکاری خود هر روز سیل علاقه مندان به انقلاب اسلامی را به سوی خود می کشد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:‌ آنهایی هم که تصور می‌کنند سرمایه‌داران و مرفهان بی درد با نصیحت و پند و اندرز متنبه می‌شوند و به مبارزان راه آزادی پیوسته و یا به آنان کمک می‌کنند آب در هاون می‌کوبند بحث مبارزه و رفاه و سرمایه، بحث قیام و راحت طلبی، بحث دنیاخواهی و آخرت جویی دو مقوله‌ای است که هرگز با هم جمع نمی‌شوند و  تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند؛‌ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتی که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم.( صحیفه امام. ج‏21. پیام حضرت امام در سالگرد کشتار خونین مکه )

این بیانیه می‌افزاید: این گفتمان امروز تحقق اسلام ناب و رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی را در حرکت انقلابی برادر مکتبی و ولایتمدارمان سعید جلیلی می‌بیند و وی را از مصادیق عینی اعتقاد به اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) می‌داند و بر همین اساس از وی در انتخابات پیش رو حمایت می‌کند.

آدرس اینترنتی eslamenab.com و شماره پیامک این ستاد  3000340567 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار