عصر امروز نشست خبری طلاب و اساتید دانشگاهی سعید جلیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران نشست خبری طلاب و اساتید دانشگاهی سعید جلیلی عصر امروز برگزار شد.
 
در این نشست خبری غریب‌رضا اظهار داشت: در مسئله هسته‌ای و حمایت از مقاومت یقینا عقربه‌های ساعت سیاست خارجی جمهوری اسلامی به عقب بر نخواهد گشت و این انتخاب مردم ما است؛ نباید مجددا سیاست‌های واپسگرانه در دوره تنش‌زدایی و اعتمادزدایی مجددا در سیاست خارجی ما سایه شوم خود را بیاندازد.
 
در ادامه این همایش زریباف فعال اقتصادی گفت: اولین مسئله مهمی که در سعید جلیلی وجود دارد جوان بودن وی است؛ رویکردی که جلیلی انتخاب کرده نشاندهنده یک نوآوری و خلاقیت است.  
 
این فعال اقتصادی به رویکرد اخلاق‌محوری در سعید جلیلی اشاره کرد و ادامه داد: کاملا در این مدت کوتاه مشخص شده که وی به لحاظ ایمان، خداپرستی و حق‌طلبی سرآمد دیگران است.  
 
زریباف با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید فیلسوف باشد ادامه داد: جلیلی ازرویش‌های انقلاب اسلامی است و جانباز بودنش مقاومت را در عمل اثبات می‌کند.
 
برپایه این گزارش محمد حسین بدری در این نشست خبری اظهاراتی را درباره حوزه فرهنگ بیان کرد و گفت: سعید جلیلی فرد محکمی است و گمان می‌کنم وی مناسب‌ترین گزینه برای تصدی پست ریاست جمهوری برای این دوره است.  
 
وی با بیان اینکه جلیلی جامع‌الاطراف است ادامه داد: جوان  بودن جلیلی یکی از مزیت‌های وی است چرا که یک فرد جوان تمام نیروی خود را برای اداره کشور به کار می‌گیرد و چیزی برای از دست دادن ندارد.  
 
امیر تفرشی کارشناس مسائل سیاست خارجی در این همایش اظهار داشت:‌ یکی از دلایلی که ما جلیلی را اصلح می‌دانیم این است که نسبت به سایر کاندیداها شناخت عمیق‌تری از سیاست خارجی دارد.  
 
وی با تاکید بر اینکه جلیلی پله پله بالا آمده و با آسانسور بالا نیامده است گفت: جلیلی از اصول سیاست خارجی اهداف آن و منافع کشور فهم و درک کافی دارد.  
 
تفرشی افزود: به اعتقاد بنده جلیلی به جایگاه مردم در حکومت‌داری اعتقاد عمیق و راسخی دارد.
 
محسن کریمی یک دانشجوی رشته دکتری اقتصاد است در این همایش گفت: جلیلی نسبت به مسائل و اطلاعات اقتصاد ایران نگاهی را که بنده می پسندم دارد؛ مشکلات اقتصادی کشورمان به گونه‌ای نیست که با وعده دادن بتوان آنرا حل کرد.  
 
این فعال اقتصادی تصریح کرد: جلیلی در بیت رهبری، مجمع تشخیص مصلحت و شورای امنیت ملی فعالیت کرده و متوجه است که فرامین چرا از بالا به پایین نمی‌رسد.  
 
وی تصریح کرد: تیم اقتصادی که مسکن مهر را طراحی کرده است در حال حاضر در حوزه مشاوران جلیلی فعالیت می‌کند.

 انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: طلاب ، اساتید ، جلیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار