قاليباف در جمع مردم مشهد:

با "اقتصاد به‌گِل نشسته" و "ديپلماسي لاك‌پشتي" نمي‌توان از پيچ تاريخي فعلي عبور كرد

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: در حال حاضر ديگر در کشور ما فرصت آزمون و خطا براي ملت و دولت وجود ندارد و با توجه به اينکه ما در يک پيچ تاريخي هستيم نمي‌توان با اقتصاد به گِل نشسته و ديپلماسي لاک‌پشتي از اين پيچ تاريخي رها پيدا کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به مشهد، محمدباقر قاليباف نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري عصر امروز(يكشنبه) در جمع مردم اين شهر كه در سالن شهيد بهشتي مشهد حاضر بودند، گفت: انقلاب ما يک انقلاب اسلامي بود که در جهان تاثير بسزايي داشت لذا اميدواريم مردم بار ديگر در 24 خرداد براي انتخاب کسي که امور اجرايي کشور را بر عهده بگيرد، پرشور وارد صحنه شوند.

قاليباف در ادامه با بيان اينکه اميدواريم مردم در "حماسه سياسي" که مقام معظم رهبري آن را مطرح كرده‌اند، شور عظيمي را با بصيرت ايجاد کنند، اظهار داشت: ملت ما بايد امور اجرايي کشور را به دست کسي بسپارند که روحيه جديدي را در بدنه اجرايي کشور دميده و صادقانه به مردم خدمت كند.

وي افزود: در حال حاضر ديگر در کشور ما فرصت آزمون و خطا براي ملت و دولت وجود ندارد و با توجه به اينکه ما در يک پيچ تاريخي هستيم نمي‌توان با اقتصاد به گل نشسته و ديپلماسي لاک‌پشتي از اين پيچ تاريخي رها پيدا کرد.

قاليباف با بيان اينكه ما آمده‌ايم با پويايي همت جهادي و غيرت جوانانمان در راستاي مديريت کشور وارد عمل شويم، ملت ما از حرف و بي‌عملي خسته شده‌اند.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: با توجه به اينکه ملت ما بر آرمان‌هاي خود ايستاده‌اند، لذا مديران و مسئولان در دولت آينده بايد از اين سرمايه استفاده کنند.

قاليباف تصريح کرد: ما ديگر يک دولت فضايي و دولتي که روي کاغذ باشد نمي‌خواهيم، دولتي مي‌خواهيم که با همت جهادي از همه دلدادگان انقلاب براي پيشرفت استفاده کند.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: ادامه وضع موجود و برگشت به گذشته در شرايط فعلي صلاح کشور نيست و با توجه به اينکه مردم در حال حاضر از گراني و بيکاري رنج مي‌برند ما دولتي جهادي برخواسته از مردم با رويکردي اجتماعي مي‌خواهيم تا هر قشري به آن نگاه کند، خود را متعلق به دولت بداند .

قاليباف تصريح کرد: ما آماده‌ايم همانطور که در دوران دفاع مقدس ثابت کرده‌ايم، با تدبير در راستاي پيشرفت کشور حرکت کنيم.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود: بنده اگر توفيق خدمت پيدا بکنم، به طور حتم در ظرف دو سال "حماسه سياسي" را در کشور اجرايي خواهم کرد و کشور را در مسير عدالت قرار داده و باعث افتخار آفريني ملت خواهم شد.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: در صورت توفيق در انتخابات رياست جمهوري دست در دست هم خواهيم داد تا در راستاي اعتلاي کشور گام برداريم.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار