مسئولان تيم فوتبال سایپا تمرینات خود را بدون بازیکنان جدید پیگیری می کنند از این رو هنوز هیچ بازی تدارکاتی در دستور کارشان نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یک مقام آگاه در تیم سایپا، بازیکنان تیم سایپا 2 هفته مداوم است که تمرینات خود را آغاز کردند ولی هنوز برنامه ای برای بازی تدارکاتی و اردوی آماده سازی ندارند!

در شرایطی که این تیم خیلی زود تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدیدش آغاز کرد ولی ظاهرا هیچ برنامه ای برای ادامه کار ندارند.

آنها جنبه بازیکنان فصل که مهره های اصلی سایپا بودند از دست دادند و هنوز جایگزین مناسبی هم برایشان پیدا نکردند.

از طرفی در حال حاضر نه بازی تدارکاتی در دستور کار دارند و نه به اردو می روند. گویا آنها منتظر هستند اول چند بازیکن جدید بگیرند و سپس با کلیه نفرات راهی اردو شده بازی تدارکاتی برگزار کنند.

***سایپا منتظر گزینه های داخلی و خارجی

مسئولان تیم سایپا با چند بازیکن داخلی و خارجی مذاکره کردند ولی هنوز با هیچ کدام از آنها به توافق نرسیدند.

شرایط بد اقتصادی روی وضعیت همه تیم ها تأثیر گذاشته است، از اینرو سایپا نتوانسته خواسته برخی بازیکنان مورد نظرش را تأمین کند. از اینرو به این نفرات چند روزی مهلت داده است تا با بررسی شرایط سایپا به آنها پاسخ دهند.

از طرف دیگر مسئولان این تیم مذاکراتی را با چند بازیکن خارجی انجام دادند و در صورت توافق آنها نیز به تمرینات سایپا ملحق می شوند. البته اولویت اول سایپایی ها جذب بازیکن داخلی است ولی در صورتی که با یکدیگر به توافق نرسند و مبلغ درخواستی شان بالا باشد مجبور می شوند با بازیکنان خارجی قرارداد ببندند./مح
برچسب ها: سایپا ، اردو ، بازی ، تدارکاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار