سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: محمد مایلی کهن لیست بازیکنان جدید مورد نیاز خود را به باشگاه داده است و در حال مذاکره برای جذب آن‌ها هستیم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین نجاتی اظهار داشت: ما دیر وارد بازار نقل و انتقالات لیگ برتر نشدیم بلکه برخی از تیم‌ها خیلی عجله دارند و با دست زدن به خریدهای آنچنانی، متأسفانه قیمت بازیکنان را فراتر از آنچه که فکر می‌کردیم بالا برده‌اند.

وی ادامه داد: بیش از آنکه فوتبال ما به سمت و سوی حرفه‌ای شدن حرکت کند، گویا دستمزد بازیکنان زودتر از خود باشگاه‌ها به جلو می‌رود، برخی باشگاه‌ها با خرج‌های بسیار بالا تیم‌های دیگر را به دردسر انداخته‌اند و نمی‌دانیم سرانجام این فوتبال که برخی تیم‌ها بی‌ملاحظه هزینه می‌کنند و برخی دیگر از تیم‌ها امکان چنین خریدهایی را ندارند به کجا می‌انجامد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به تلاش باشگاه صبای قم برای جذب بازیکنان کلید و کارآمد تصریح کرد: باشگاه صبا هرگونه تصمیم در خصوص جذب بازیکنان جدید را به محمد مایلی کهن سرمربی جدید تیم واگذار کرده است و ما با نظر وی در نقل و انتقالات سراغ گزینه‌های مورد نظر خود می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: تیم صبای قم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه 20 خردادماه تمرینات خود را با حضور محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی جدید این تیم و نادر فریاد شیران و ناصر بختیاری‌زاده در شهر قم آغاز می‌کند و سپس 25 خردادماه راهی اردوی اردبیل می‌شود./س

برچسب ها: قم ، ارائه ، لیست ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.