استاندار کردستان گفت: مشارکت پررنگ مردم در انتخابات، پاسخ دندان شکنی به دشمنان بوده که آنها را از رسیدن به نقشه های پلیدشان مایوس می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برای خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه سال جاری بار دیگر دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهدافش نا امید خواهد کرد .
وی بالابودن میزان مشارکت مردم را اقدامی مهم در حفظ اقتدار و عزت جمهوری اسلامی خواند و اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدام میزان مشارکت مردم را رصد می کنند، پس دوستداران انقلاب و ایران اسلامی باید با حضور خود دشمنان را از اجرای برنامه های شوم شان ناکام بگذارند.
وی ضمن مهم برشمردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیس روی گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات سبب عنایت مسولان کشوری به توسعه استان می شود.
وی خواستار اعتمادسازی در فضای تبلیغاتی و رعایت اخلاق انتخاباتی شد و تاکید کرد:تبلیغات ویژه کاندیداهای شهر و روستا نباید به نفع اشخاص تمام شود.
استاندار کردستان، برنده واقعی انتخابات را در جمهوری اسلامی مردم خواند و اظهار داشت: برای نگه داشتن حرمت و جایگاه شهروندان ،ضروری است متولیان امر انتخابات نهایت همراهی و همکاری را با مردم داشته باشند.
شهبازی رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان کردستان  و روحانیون را در پیشبرد برنامه های انتخاباتی بسیار مهم و حایز اهمیت خواند و افزود: هم اکنون مقدمات برگزاری انتخابات سالم در استان مهیاست و بر اساس روز شمار همه برنامه های انتخاباتی صورت گرفته و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی با اشاره به رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان انتخابات گفت: فراهم کردن شرایط رای دادن بریا تک تک شهروندان کردستانی و حفاظت از آرای آنها محور فعالیت های ستاد انتخابات وحضور حداکثری نیز هدف اصلی فعالان عرصه انتخابات است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.