مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی از پیشرفت ٩٤ درصدی کارخانه نمک‌زدایی و بهره‌برداری دهلران خبر داد و پیش‌بینی کرد: این کارخانه تا پایان خرداد ماه وارد فاز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شانا محمدرضا نقیبی، با بيان اين مطلب گفت: ظرفیت فرآورشی این کارخانه را ٢٥ هزار بشکه‌ دانست و افزود: ظرفیت کازخانه تا ٤٠ هزار بشکه نیز قابل توسعه است.
 
وی یادآور شد که هدف از ساخت این کارخانه فرآورش نفت تولیدی میادین دهلران و دانان است.
 
نقیبی درباره سایر پروژه‌های استمرار تولید نفت مناطق مرکزی گفت: با ساخت یک خط لوله ١٧٠ کیلومتری از چشمه‌خوش به بوستر اهواز محدودیت‌های انتقال نفت در منطقه غرب کشور رفع شده و تنها ساخت ٤٥ کیلومتر انتهایی آن باقی مانده است.
 
وی ادامه داد: همچنین با ساخت یک خط لوله ٦٥ کیلومتری از چشمه‌خوش به سبزآب و ساخت سه مخزن ذخیر‌سازی هر یک به ظرفیت ١٢٠ هزار بشکه محدودیت انتقال نفت به پالایشگاه‌های شمالی کشور نیز برطرف شد.
مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی از استقرار تعدادی دکل حفاری در ٤٤ موقعیت مختلف خبر داد و تاکید کرد: تاکنون موفق شده‌ایم ١٥ حلقه چاه حفاری شده را با هدف استمرار تولید نفت و گاز در مدار تولید قرار دهیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ظرفیت ، فراورش ، بشکه ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار