فرزند پروفسور حسابی گفت: هیچ کس یادی از دکتر حسابی نمی کند و من واقعا از این موضوع متعجب هستم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مهندس ایرج حسابی با بیان مطلب فوق افزود: شهردار تهران به من گفت چرا به بهانه این اتخابات یادی از دکتر حسابی نکنیم. این همه سریال گمراه کننده ساخته می شود اما تا به حال هیچ کس نگفته یک فیلم از زندگی دکتر حسابی بسازیم.

وی ادامه داد: دکتر حسابی که زیر خاک خوابیده و قرار نیست وزیر یا وکیل شود. من هم که تکلیفم معلوم است اما واقعا تعجب می کنم که چرا هیچ کس یادی از دکتر حسابی نمی کند.

حسابی با اشاره به موضع مصادره شدن خانه پدری اش در تهران گفت:دکتر حسابی خانه را گرو گذاشت و با آن یک وام 48 میلیونی گرفت و 38 سال است که نخبگان در آن کار می کنند. تا به امروز بدهی منزل دکتر حسابی به 3 میلیارد و 180 میلیون رسیده. در مملکت اسلامی که ربا نیست من نمی دانم که چطور 48 میلیون به این رقم تبدیل شده.

او ادامه داد: خدا خیرشان بدهد که خانه را به حراج نگذاشتند اما چرا حاضر نبودند یک خط مصوبه به مجلس ببرند که منزل دکتر حسابی حفظ شود اما زمانی که منزل پدرم در حال مصادره شدن بود اقای قالیباف آمد و جلوی این کار را گرفت.

حسابی به شایعه پراکنی ها علیه دکتر حسابی اشاره کرد و افزود: در برخی از سایت ها می گفتند حسابی اصلا دکتر نبوده. اصلا پروفسور نبوده، مدرک پزشکی اش واقعی نیست و دروغ گو است. می گفتند پسرش هم اصلا مهندس نیست. اینقدر این حرف ها را گفتند که من مجبور شدم به سراغ کمد پدرم که تا به حال در آن را باز نکرده بودم بروم. در جعبه ای که در کمد پدرم بود مدارک دکترای مختلف ایشان را از کشورهای متفاوت دیدم که حالا اگر کسی یکی از این مدارک را داشته باشد شبی ده بار شبکه خبر آن ها را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در مملکتی که عادت شده همه از خود تعریف کنند یک شهردار یعنی دکتر قالیباف پیدا می شود و می گوید خانه دکتر حسابی باید حفظ شود و همه از آن استفاده کنند.

حسابی با اشاره به بی اهمیتی به قشر معلم و استاد در کشور گفت: فقیرترین طبقه جامعه در کشور ما معلمین هستند آن وقت می خواهند به همه جا هم برسندو همه جای دنیا را بگیرند. اگر قالیباف یا هرکس دیگری رئیس جمهور شود باید حقوق معلمین را افزایش دهد. باید هم معلمان را از نظر مالی تامین کرد و هم شان انها را حفظ کرد./س

برچسب ها: محمود ، حسابی ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.