طی دو روز آینده در برخی نقاط استان های واقع در غرب و جنوب و جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک شدید رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "یکشنبه 19 خردادماه 92" براساس نقشه های پیش‌یابی شده هواشناسی طی دو روز آینده در برخی مناطق شمال غرب و جنوب شرق کشور و همچنین مناطقی از سواحل دریای خزر به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود.


براساس این گزارش، از امروز تا روز دوشنبه باد شدید و گردو خاک در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و با غلظت کتر در استان های زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و مرکزی، قم، اصفهان، قزوین، البرز، تهران و جنوب استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به تناوب سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود.

براین اساس؛ توصیه می شود که افراد آسیب پذیر از جمله کودکان، سالمندان و بیماران از تردد غیر ضروری در فضای باز خود داری کنندو همچنین طی دو روز آینده به سبب وزش باد شدید خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف ،گاهی وزش باد و در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی می شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باد ، گردو خاک ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار