جلسه کی روش و مهدی تاج امروز در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه امروز کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تاج رئیس سازمان لیگ امروز برگزار شد.

در این نشست ابتدا تاج صحبت کرد و گفت: درباره تاریخ آغاز دور سیزدهم لیگ برتر هیچ تردیدی وجود ندارد و این مسابقات بدون تغییر در تاریخ 21 تیر آغاز خواهد شد.

وی درباره عملکرد کی روش در مسابقات اخیر تیم ملی گفت: از کی روش بابت اینکه تمام بازی های لیگ برتر را تماشا می کند تشکر می کنم. تیم ملی ما حتی برای صعود مستقیم به جام جهانی هم شانس دارد و حتی اگر این اتفاق هم نیفتد، حضور ما در مرحله پلی آف قطعی است. و برنامه ریزی های ما هم برطبق همین موضوع است.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی کشورمان حتی بر لیگ های دسته های پایین تر، برای پیدا کردن بازیکنانی که می توانند پدیده  باشند و به تیم ملی کمک کنند، نظارت می کند.

تاج درباره پلی آف لیگ برتر گفت: امروز تکلیف دیدار پلی آف لیگ برتر مشخص می شود و برای بازی برگشت بین تیم های ذوب آهن و پاس همدان زمانی تعیین خواهیم کرد.

بعد از پایان صحبت های مهدی تاج، کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان صحبت های خود را بیان کرد: باید بگویم یکی از دلایل تشکیل جلسه امروز، تشکر از آقای مهدی تاج و سازمان لیگ است که حمایت های لازم همکاری زیادی را در این مدت با تیم ملی به عمل آوردند. آنها برای اینکه ما بتوانیم برنامه خوبی را در تیم ملی اجرا کنیم از خودگذشتگی های زیادی را انجام دادند و من امیدوارم این همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد. تیم ملی هرگز به موفقیت نمی رسد مگر اینکه همگی با هم همکاری داشته باشیم و از تیم ملی حمایت کنیم.

وی درباره شرایط تیم ملی برای صعود به جام جهانی گفت: تیم ما اکنون شرایط خوبی در گروه دارد اما هنوز نباید خیالمان بابت صعود راحت باشد. در گروه ما در حال حاضر رقابت برای صعود به جام جهانی بین 3 تیم ایران ازبکستان و کره جنوبی است. و همهانطور که همه می دانیم امتیازات این 3 تیم بسیار به هم نزدیک است و رقابت های پایانی بسیار حساس خواهد بود و ما نگاهی ویژه به این 2 بازی باقی مانده خواهیم داشت و اگر با هم متحد باشیم موفق به صعود به جام جهانی خواهیم شد.

کی روش ادامه داد: جلسه امروز تدوین برنامه های خوب برای آینده تیم ملی فوتبال ایران است و هرچه سریع تر باید تصمیماتی را باید بگیریم که به نفع فوتبال ایران باشد. اینکه ما فقط به فکر تیم ملی باشیم برنامه ریزی خوبی نیست و باید اول از باشگاه ها شروع کنیم و آنها را ساماندهی کنیم. ما نیاز به برگزاری یک جام حذفی خوب در ایران داریم و یک لیگ برتر خوب و برنامه ریزی شده. فصل آینده، فصل مهم و آینده سازی برای ایران خواهد بود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار