فرماندار صحنه گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 113شعبه اخذ رای در این شهرستان در نظر گرفته شده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


رسول مجد گفت: تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم ترین رسالت مردم و مسوولان نظام اسلامی در شرایط حساس کنونی است.


وی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات 24 خرداد و تجمیع دو انتخابات خاطرنشان کرد: برای اجرای صحیح فرآیند انتخابات 12 کمیته در ستاد انتخابات شهرستان صحنه تشکیل شده است.

فرماندار صحنه تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تمهیدات لازم اندیشیده شده تا انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان برگزار شود.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم یکی از اهداف اصلی فرمانداری صحنه به شمار می رود تا مردم نیز با اطمینان بیشتری در این عرصه شرکت جدی داشته باشند.

مجد با بیان اینکه بیش از دو هزار و 700 نفر کار برگزاری این انتخابات را انجام می دهند، افزود: این افراد در بخش های مختلف اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی و قضایی و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات را در حوزه های مختلف تشکیل می دهند.

وی اظهار داشت: برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در مجموع 113 شعبه اخذ رای در شهرستان صحنه در نظر گرفته شده است که از این تعداد، 36 شعبه آن ثابت و 77 شعبه نیز سیار است.

رییس هیات اجرایی شهرستان صحنه افزود: از مجموع 113 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده، 35 شعبه آن شهری و 78 شعبه را نیز روستایی تشکیل می دهند.

وی در ادامه گفت:در راستای اجرای ماده
۴۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن، واجدین شرایط انتخابات از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر روز جمعه ۲۴ خرداد با مراجعه به شعب اخذ رای در نظر گرفته شده در شهر صحنه می توانند به این شعب مراجعه کرده و رای خود را به صندوق بریزند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 24 خرداد امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان صحنه با 76 هزار و 678 نفر جمعیت در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، اختصاص ، اخذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.