نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات بیانکگر اتکای نظام اسلامی به آرای مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل دیروز در جلسه شورای اداری گرمی افزود: واگذاری مذاکرات هسته ای به بعد از انتخابات ایران از سوی 1+5 نشان دهنده توجه جهان به میزان حضور ملت ایران در انتخابات است.

وی با اشاره به این که موعد حماسه سیاسی فرارسیده و همگان برای تحقق منویات رهبر انقلاب مکلف هستیم گفت: مشارک بالا و حیرت انگیز ملت در انتخابات حماسه سیاسی را رقم خواهد زد.

موسوی افزود: نیت شهیدان بالازاده و فهمیده با شهدایی مثل چمران در صیانت از ارزش های ملی مذهبی تفاوتی نداشت و هم اکنون نیز احساس تکلیف نامزدها و مشارکت مردم در انتخابات در نیت خلق حماسه سیاسی برابر است.

نماینده مردم گرمی در مجلس مسوولان و روحانیان را به بازدید از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گرمی و روستاهای تابعه فراخواند.

موسوی همچنین اظهار کرد: حضور مسوولان در همه ستادهای تبلیغاتی بدون ایجاد شائبه جانبداری از نامزد خاص موجب انگیزش نامزدها و افزایش شور و حال انتخابات خواهد شد/س 

برچسب ها: گرمی ، حضور ، مردم ، در ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.