تيراندازي باكمان خوزستان رتبه اول برگزاري مسابقات و رتبه سوم را در رنكينگ كشوري دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ مژگان حسيني، نايب‌رييس هيات تيراندازي باكمان استان  اظهاركرد: امسال نزديك به 320 نفر را در رده سني نوجوانان و جوانان در اهواز استعداديابي كرديم و در حال آموزش آن‌ها هستيم. در شهرستان‌ها نيز بر حسب ميزان فعاليت و عملكرد آن‌ها، در حال ارايه تجهيزات هستيم.

 

وي افزود: كلاس‌هاي آموزشي هم داشتيم كه به دليل به حد نصاب نرسيدن، به مردادماه موكول شده است. در رده نوجوانان و جوانان 25 كماندار داريم كه در سطح خوبي هستند و در حال سر و سامان دادن و به سرانجام رساندن آن‌ها هستيم.

 

حسيني بيان‌كرد: فكر مي‌كنم به دليل گرماي هوا تا شهريورماه مسابقه‌اي برگزار نكنيم ولي از آنجا كه مسابقات به صورت منطقه‌اي در كشور برگزار مي‌شود، به دنبال رايزني با استان‌هاي هم منطقه‌‌مان هستيم تا رقابت‌هايي را در استان‌هاي خوش آب و هواتر برگزار كنيم.

 

وي افزود: در حال حاضر اميديه قطب تيراندازي باكمان خوزستان است و اولين سالن اختصاصي اين شهرستان پس از انتخابات رياست جمهوري افتتاح خواهد شد. در دزفول، شوشتر، آبادان، شوش و بهبهان نيز زمين گرفته‌ايم كه در برخي از اين شهرستان‌ها كار رو به اتمام است و برخي ديگر نيز هنوز ساخته نشده‌اند و ساخت آن‌ها بر عهده شهرداري و فرمانداري‌هاي اين شهرستان‌ها است.

 

نايب‌رييس هيات تيراندازي باكمان خوزستان عنوان‌كرد: در برگزاري مسابقات در سطح كشور هيات برتر هستيم و در رنكينگ نيز در مكان سوم قرار داريم. در حال حاضر نيز سه خوزستاني در عضويت تيم‌ملي هستند. وضعيت تيراندازي باكمان خوزستان خوب است ولي بايد به چيزي كه هستيم، بسنده نكنيم و بهتر از اين باشيم. برنامه‌ داريم كه در ليگ كشوري شركت كنيم تا تيراندازان استان رشد كنند.

 

وي درمورد بودجه هيات نيز گفت: هيات استان دو سال است كه بودجه‌اي دريافت نكرده است و سر پا نگه داشتن هيات و پيشرفت‌هاي آن به همت رييس هيات استان و جذب اعتبار توسط وي بوده است./س


برچسب ها: تیراندازی ، رتبه ، سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.