رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: ستاره دو و میدانی قم و کشورمان به مسابقات جام بین‌المللی گازانف در کشور قزاقستان اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابوالقاسم اکرمی اظهار داشت: این دو و میدانی‌کار ارزنده محمدمحسن ربانی است که در کنار بسیاری از ملی‌پوشان دیگر برای اعزام به رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جام بین‌المللی گازانف به تیم ملی دعوت شده است.
وی افزود: 10 دو و میدانی‌‌کار به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جام بین‌المللی گازانف به قزاقستان فراخوانده شده‌اند که در بین آن‌ها محمدمحسن ربانی دو و میدانی‌کار ارزنده قمی نیز حضور دارد که در رشته پرش با نیزه با حریفان رقابت خواهد کرد.
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم ادامه داد: ربانی در حالی برای مسابقات قهرمانی جام بین‌المللی گازانف برگزیده شد که اخیراً در پیکارهای رکوردگیری پرش با نیزه دو و میدانی کشورمان که برای شناخت برترین‌های کشور برگزار شد در پرش با نیزه چهره شاخص رقابت‌ها بود.
وی با بیان اینکه برترین دو‌ و ‌میدانی‌کاران شرکت‌ کننده در رکوردگیری دو و میدانی کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر معرفی شدند، عنوان کرد: در این رقابت‌ها دو و میدانی‌کار مطرح و صاحب‌نام قمی همانند بسیاری از رقابت‌های معتبر و مهم داخلی و برون‌مرزی حضوری موفق داشت و در رشته تخصصی و مورد علاقه خود یعنی رشته پرش با نیزه با درخششی خیره‌کننده عنوان نخست را به خود اختصاص داد.
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در ادامه به زمان و میزبان برگزاری پیکارهای جام بین‌المللی گازانف اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات از 25 خرداد ماه به مدت دو روز به میزبانی کشور قزاقستان به انجام خواهد رسید و ربانی در کنار 9 نماینده دیگر اعزامی از کشورمان یکی از شانس‌های کسب مدال در رشته پرش با نیزه محسوب می‌شود./س
برچسب ها: قم ، ربانی ، جام ، گازانف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.