ملی پوش زنجانی به همراه تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان عازم مسابقات آسیایی تایلند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مرتضی ابراهیمی ملی پوش زنجانی به همراه تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان عازم مسابقات آسیایی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین در کشور تایلند شد.

این رقابتها از فردا آغاز می شود و تا 28 خرداد ماه ادامه دارد که در آن تیم ملی کشورمان پس از انجام هشت مرحله اردوی آمادگی زیر نظر سرمربی تیم ملی کشورمان "محمدرضا دستیار" به مصاف حریفان خود می رود.

تیم ملی کشورمان با ترکیب 12 ورزشکار برجسته خود پس از پایان سالهای محرومیت کشورمان از حضور در مسابقات برون مرزی در این رقابتهای آسیایی شرکت می کند که باید در روزهای اول پس از انجام رده بندی بین المللی بازیکنان با قوانین و داوری هایی جدید آشنا بشوند.

در مسابقات انتخابی آسیا تیم هایی همچون ایران، استرالیا، ژاپن، مالزی و تایلند شرکت دارند که در شهر بانکوک با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در خاتمه 3 تیم منتخب به جمع تیم های راه یافته به مسابقات جهانی مشخص شود.

تیم ملی کشورمان متشکل از  مرتضی ابراهیمی(زنجان)، حسن اسدیایی(ایلام)،امیدهادی اطهر(تهران)،محمداندایش(خراسان رضوی)،مسلم رستم‌زاده(خوزستان)، ،میلادخردمند(فارس)، محمدمحمدنژاد (قم)، محمدحسن سیاری، ابوالفضل شیرین‌آبادی، مرتضی عابدی، میثم پارسا(مرکزی) و علی کریمی(اصفهان) می باشد./س

برچسب ها: اعزام ، ملی پوش ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.