استاندار لرستان گفت: در انتخاب اصلح مردم بايد معيارهايی از جمله صداقت، پايبندی به اسلام و ارزش‌های انقلاب، عدالت، شجاعت و اخلاص را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان حبيب‌الله دهمرده، با اشاره به در پيش بودن يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری به تلاش‌های دشمنان در راستای كم‌رنگ كردن حضور مردم در اين انتخابات اشاره كرد و گفت: دشمن می‌خواهد با سياه‌نمايی، تفرقه‌افكنی و ايجاد ناامنی از فرصت انتخابات رياست جمهوری در ايران به‌عنوان يك تهديد و چالش در جهت رسيدن به اهداف خود استفاده كند.

وی افزود: آنچه كه می‌تواند اين توطئه دشمن را خنثی كند همكاری، همدلی و دادن اميد و برگزاری يك انتخابات سالم است كه در اين بين اصحاب رسانه مسئوليت سنگينی در جهت تشويق و ترغيب مردم به حضور گسترده و با نشاط در انتخابات دارند.

دهمرده در ادامه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری در خصوص معيارهای انتخاب اصلح گفت: در انتخاب اصلح مردم بايد معيارهايی از جمله صداقت، پايبندی به اسلام و ارزش‌های انقلاب، عدالت، شجاعت و اخلاص را مدنظر قرار دهند.

حسن شریعت‌نژاد، رئيس ستاد انتخابات استان لرستان نيز با بيان اينكه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا یک هزار و 874 شعبه اخذ رأی در لرستان دایر می‌شود كه از این تعداد 648 شعبه اخذ رأی در نقاط شهری و مابقی در روستاهای لرستان دایر می‌شوند، افزود: در هر شعبه اخذ رأی شهری دو صندوق اخذ رأی برای ریاست جمهوری و شوراهای شهر درنظر گرفته شده است.

وی افزود: بیش از 25 هزار نفر نماینده برای کاندیدهای شوراها و ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است که می‌توانند از ابتدا تا پایان رأی‌گیری حضور داشته باشند./س

برچسب ها: پایبندی ، معیار ، اصلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.