مدیر کل حریم شهر تهران با اشاره به نظارت ویژه بر حرایم شهر تهران گفت: نظارت ویژه بر حرایم ده گانه از ابتدای خرداد ماه آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

سید صباح الدین متقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به این که هر ساله در این مقطع زمانی همزمان با شروع تعطیلات و امسال نیز با شروع فصل انتخابات تخلفات زیاد می شود در راستای حفظ و صیانت از حریم شهر کمیته نظارت بر حریم با بهره گیری از نیروهای حریم بان و شهربان در مناطق دارای حریم تشکیل شده است تا برخورد جدی تری با متخلفان داشته باشیم.

وی ادامه داد: این کمیته کار خود را از ابتدای خرداد ماه آغاز کرده و تا پایان ماه جاری این کنترل و نظارت به طوری جدی دنبال می شود.

متقی با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان اضافه کرد: نسبت به سال گذشته در همین مقطع زمانی خوشبختانه جرایم کاهش داشته و از ابتدای سال تا کنون 4 ساختمان 4 طبقه با زیربنای بیش از هزار و 200 متر مربع در شرق پایتخت و سوله ای با متراژ هزار متر مربع با همکاری سایر ارگان ها تخریب شد.

مدیر کل حریم شهر تهران با بیان این مطلب که از ابتدای سال ساخت و ساز قابل توجهی در سطح شهر نداشته ایم تصریح کرد: با حضور به موقع گشت های نظارتی از بسیاری از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شد و بیش از 150 مورد محو اثر داشته ایم.

متقی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت تامین بودجه تا پایان سال تمامی مناطق دارای حریم به سیستم کنترل هوشمند مجهز می شوند./ز

برچسب ها: متخلفان ، حریم ، ساخت و ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار