نهمين دوره مسابقات دو و ميداني قهرماني جهان " افراد با هوش ميانه INASFID " ( کم توانان و ناتوانان ذهني ) با حضور ورزشکاران سطح ID و با شرکت 11 تيم از کشورهاي جهان به ميزباني جمهوري چک از تاريخ 19 خرداد لغايت 27 خردادماه برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج ، اين دوره از مسابقات در مواد رشته هاي دو و مواد پرش ها و پرتاب ها برگزار و تيم ملي دو و ميداني ايران با 2 ورزشکار به اين رقابت ها اعزام مي شود .
" کوروش فرهادي " دو و ميداني کار کردستاني و قهرمان 2 دوره مسابقات جهاني در ماده پرش طول در کشور هاي تونس و مالزي و عنوان دار مقام هاي دوم و سوم ماده پرش سه گام براي کسب افتخاري ديگر در اين مسابقات حضور مي يابد .
اين مسابقات زير نظر IPC کميته بين المللي پارالمپيک و براي کسب سهميه مسابقات قهرماني جهان آتي در کشور کره جنوبي برگزار مي شود .
گفتني است تيم دو نفره دو و ميداني افراد با هوش ميانه ايران براي حضوري قدرتمند در اين مسابقات اردوي 4 روزه را از تاريخ 15 خرداد لغايت 18 خردادماه در تهران و زير نظر بهمن رضايي مربي اين تيم برگزار کرده و نوزدهم خردادماه عازم کشور چک خواهند شد./س
برچسب ها: عازم ، کردستانی ، پرتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.