خدمات رسانی و ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف و مردم از جمله رویکردهای مهم دولت خدمتگزار طی هشت سال گذشته بوده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان  استاندار زنجان در جلسه هیئت امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورایی استان زنجان با بيان اين مطلب گفت: با وجود اقدامات  بسيار زيادي كه انجام شده مشکلاتی به لحاظ ارائه برخی خدمات مورد نیاز و کاهش بار هزینه های هنگفت درمانی وجود دارد.

رئوفی نژاد با اشاره به اینکه نقش موسسات خیریه در حوزه بهداشت و درمان امری مهم و در مسیر یاری رساندن به افراد محروم و بی بضاعت جامعه است افزود: موسسه امداد گران عاشورایی با هدف رسیدگی و ارائه مستیقم خدمات به جامعه زیر پوشش خود تشکیل شده است.

وي با اشاره به اينكه  حضور و مشارکت خیرین در حوزه های مختلف به ویژه بهداشت و درمان نقش بسزایی در پیشبرد و تحقق اهداف تعیین شده دارد تاسیس چنین مجمعی را یک کار ویژه برشمرد و اظهار داشت: اعضای این مجموعه به صورت مستقیم به سراغ افراد نیازمند می‌روند.

استاندار زنجان ادامه داد: زیربنای اصلی موسسه امدادگران عاشورایی استان را پزشکان و متخصصان تشکیل می دهند که مشارکت فعالانه آنها به شتاب بخشی بیشتر تحقق اهداف آن کمک فراوانی می کند.

رئوفی‌نژاد فرا خیر بودن موسسه امدادگران عاشورایی را از دیگر مشخصات این موسسه دانست و تصریح کرد: سایر انجمن‌های خیریه باید در این انجمن نماینده داشته باشند تا زمینه همکاری آنها با یکدیگر فراهم شود.

وی بر لزوم تسریع در روند تکمیل موسسه امدادگران عاشورایی  خاطر نشان کرد: این موسسه در برخی استان‌ها سال‌ها سابقه فعالیت دارد./س


 

برچسب ها: گسترش ، خدمات ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.