قالیباف در بدو ورود به فرودگاه بجنورد مورد استقبال جمعی از مقامات محلی استانی و شهروندان بجنوردی و همچنین عشایر و اقوام این استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران، قالیباف در بدو ورود به فرودگاه بجنورد مورد استقبال جمعی از مقامات محلی استانی و شهروندان بجنوردی و همچنین عشایر و اقوام این استان قرار گرفت.

گفتني است "موسی الرضا ثروتی" نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی قالیباف را همراهی می کند. در هنگام ورود قالیباف به سالن فرودگاه، تعدادی از پسران و دختران خردسال بجنوردی که با لباس های محلی در سالن حاضر بودند با اهدای گل به او خیر مقدم گقتند.

استقبال کنندگان در فرودگاه بجنورد با اهدای دسته گل، شعارهای «صلی علی محمد، یاور رهبر آمد» و «قالیباف قالیباف حمایتت می کنیم» سر دادند.

قالیباف لحظاتی پیش در میان استقبال پرشور مردم بجنورد وارد گلزار شهدای این شهر شد.

وی با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدای 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

قالیباف همچنین بر مزار شهید رجبعلی محمدزاده از سرداران دوران دفاع مقدس حضور یافت و به قرائت فاتحه پرداخت.

مردم بجنورد با در دست داشتن پلاکاردهایی قالیباف را در هنگام حضور در گلزار شهدای بجنورد همراهی کردند، جمله‌هایی مانند «دلبسته یاران خراسانی خویشم»

تعدادی از خانواده های شهدا در زمان همراهی با قالیباف نوای ماندگار «کجایید ای شهیدان خدایی» را زمزمه می کردند.

محمدباقر قالیباف همچنین در امامزاده "سید عباس بن موسی بن جعفر(ع)" برادر امام رضا (ع) در مجاورت گلزار شهدای این شهر حضور یافت، این بقعه متبرکه را زیارت کرد و دو رکعت نماز زیارت خواند.

قرار است تا دقایقی دیگر قالیباف در جمع مردم بجنورد سخنرانی کند. 


انتهاي پيام/

برچسب ها: ثروتی ، بجنورد ، شعار ، گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار