استاندار خوزستان رویکرد دولت های نهم و دهم در بخش بهداشت و درمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: درمدت هشت سال گذشته 5 بیمارستان در استان خوزستان به بهره برداری رسید که از دستاوردهای مهم دولت عدالت محور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سید جعفر حجازی اظهارداشت: در هشت سال گذشته دولت های نهم و دهم سرمایه گذاری های خوبی را در بخش های بهداشت و درمان خوزستان داشته است و در این مدت افتتاح 5 بیمارستان در شهرهای ماهشهر،رامهرمز،رامشیر،هندیجان و مسجد سلیمان مشکلات بسیاری از مردم استان در این شهر ها را برطرف کرده است.

وی گفت:همچنین ساخت 14 بیمارستان دیگر، از جمله بیمارستان اطفال و سوانح و سوختگی شهر اهواز، بیمارستان باغملک، بهبهان و چند شهر دیگر نیز از جمله پروژه های در حال احداث بخش بهداشت و درمان در دولت های نهم و دهم در استان خوزستان است.

استاندار خوزستان بیان داشت: با اتمام این 14 بیمارستان بیش از یک هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت های بیمارستان های استان افزوده می شود ،که تمامی این پروژه ها در دولت نهم و دهم در جهت رفاه حال مردم استان خوزستان انجام می شود.

حجازی افزود: از سال 84 و آغاز دولت نهم تا پایان سال 91 ،تعداد 53 باب خانه بهداشت و 10 مرکز بهداشتی، درمانی شهری در استان احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین مصوبات سه سفر هیات دولت به استان خوزستان در بخش بهداشت ودرمان ساخت 6 مرکز درمان- بستری ،با تعداد 12 تخت بستری در شهرهای گتوند،هفتگل،اندیکا،حمیدیه،ایذه و باغملک است که برخی احداث و تعدادی نیز آماده بهره برداری می باشند.

استاندار خوزستان به برخی پروژه های مهر ماندگار توسط دولت های نهم و دهم در استان خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: طرح های کلینیک و اورژانس بیمارستان گلستان اهواز،توسعه دانشگاه پیراپزشکی اهواز،ساخت بیمارستان گتوند،ساخت بیمارستان 400 تخت خوابه دانشگاه علوم پزشکی اهواز،ساخت بیمارستان در شهر های اروندکنار،بیمارستان 99 تخت خوابه باغملک ،بیمارستان الوار گرمسیری ، بیمارستان 160 تخت خوابی مسجد سلیمان، بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر،بیمارستان سوسنگرد و بیمارستان رامهرمز نیز از جمله پروژه های مهر ماندگار در دولت های نهم و دهم در استان خوزستان است که بیشترآن ها اجرایی شده و یا مراحل پایانی را سپری می کنند.

حجازی با اشاره به ساخت سه بیمارستان توسط وزارت نفت در استان خوزستان بیان داشت: مصوبه ساخت این بیمارستان ها در سفر اول هیات دولت به استان خوزستان به تصویب رسید و مقرر شد که این بیمارستان ها در شهرهای آبادان،مسجد سلیمان و امیدیه ساخته شود که این طرح ها در دست اقدام است.

استاندار خوزستان در پایان بیان داشت: همچنین در سه سفر هیات دولت به استان خوزستان مصوب شد،کارهای تعمیر،تجهیز ،توسعه و احداث 39 بیمارستان در استان انجام شود./س
برچسب ها: اجرا ، پروژه ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.