رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا یک هزار و 874 شعبه اخذ رأی در لرستان دایر می‌شود.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  حسن شریعت‌نژاد شنبه‌شب در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد 648 شعبه اخذ رأی در نقاط شهری و مابقی در روستاهای لرستان دایر می‌شوند.

وی افزود: در هر شعبه اخذ رأی شهری دو صندوق اخذ رأی برای ریاست جمهوری و شوراهای شهر درنظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: انتخابات فعالیتی بسیار گسترده و ملی است که یک کار بسیار مهم و ارزشمند است.

شریعت‌نژاد یادآور شد: تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در سطح لرستان بسیار کم شده، اما متأسفانه تخلفات شوراهای شهر بسیار بالاست که در این زمینه برنامه‌های تدارک دیده و به نامزدها اعلام شده که اگر این کارها صورت گیرند، رأی هم بیاورند، امکان ابطال آرای آنها وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: برای تمام خبرنگاران لرستانی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا کارت انتخاباتی صادر می‌شود و یک جایگاه مخصوصی را برای آنها درنظر گرفته شده است.

وی افزود: نمایندگان ریاست جمهوری و شوراهای شهری باید دارای هویت و کارت شناسایی باشند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: بیش از 25 هزار نفر نماینده برای کاندیدهای شوراها و ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است که می‌توانند از ابتدای رأی‌گیری تا پایان رأی‌گیری حضور داشته باشند.

وی افزود: در هر صندوق اخذ رأی بیش از 18 نفر از عوامل اجرایی، نظارت، نیروی انتظامی و نمایندگان کاندیدها، و ... حضور دارند.

شریعت‌نژاد متذکر شد: بحث رایانه‌ای کردن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به سلامت انتخابات نسبت به سال‌های گذشته حتی در دورترین بخش‌ها و روستاها تأثیرگذار است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه بسترسازی و فراهم کردن خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است، گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی به منزله مقبولیت و رضایت‌مندی از کلیت نظام است.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه دشمنان به دنبال پائین آمدن مشارکت مردم هستند، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تحقق حماسه سیاسی ایجاد هیجان سالم انتخاباتی و فراهم کردن فضای با نشاط و پرشور وظیفه‌ای همگانی است./ج1

برچسب ها: لرستان ، انتخابات ، رایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.