استاندار لرستان گفت: یکی از مصادیق و عناصر مهم و تأثیرگذار در دفاع از انقلاب اسلامی، انتخابات است.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  حبیب‌الله دهمرده شنبه‌شب در جمع خبرنگاران ضمن دعوت مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: روز انتخابات برای میهن یک روز مثبت و سرنوشت‌سازی است، به طوری که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حفظ نظام را از جنس واجبات می‌داند.

وی افزود: عناصری دنبال این موضوع مهم هستند که تا جای می‌توانند این نظام را از بین ببرند و یا آن را کم‌رنگ کنند، در صورتی که ما باید هرچه از دست‌مان بر می‌آید برای تثبیت این نظام انجام دهیم.

استاندار لرستان گفت: استکبار برای اینکه این نظام منافع آنها را به خطر انداخته دنبال تضعیف آن هستند، اما این نظام متعلق به تمام آزادیخواهان بشر است.

دهمرده یادآور شد: استکبار هر چند سال یک‌بار سرمایه‌گذاری برای تضعیف این نظام مانند جنگ تحمیلی، رحلت امام، تحریم‌ها و ....انجام داده‌اند، اما تلاش این‌ها با حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها بی‌نتیجه بوده است.

وی افزود: امروز دشمنان نظام از حرکت گسترده مردمی می‌ترسند و نگران این هستند که وقتی مردمی حکومت و رئیس جمهور انتخاب می‌کنند، چگونه نظام خود را قبول ندارند.

استاندار لرستان گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی از هر ابزار مادی دیگری که در دنیا سراغ دارند، تأثیرگذارتر و مهم‌تر است.

دهمرده متذکر شد: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار و تعیین‌کننده که باعث شده آمریکایی‌ها از ملت ایران هراس داشته باشند، حضور مردم در صحنه انتخابات بوده است که این امر باعث شده دشمنان ما امروز همسایگان و ملت‌های که همسایه ما هستند را اشغال می‌کند، اما جرأت تجاوز به خاک ایران را نداشته باشند.

وی بیان داشت: در چنین شرایطی عنصری که تأثیرگذار است، همراهی، همدلی، تعامل، دادن امید به انتخابات و عکس شیطان عمل کردن است.

استاندار لرستان گفت: اصحاب رسانه در چنین موقعیتی مسئولیت سنگینی دارند، به گونه‌ای که باید بستری را فراهم کنند تا مردم پای صندوق‌های اخذ رأی بیایند و همین حضور مردم بسیار مهم و تأثیرگذار است.

دهمرده اذعان داشت: هرکسی که می‌خواهد در این سرزمین نفسی بکشد باید بحث انتخابات را پررنگ‌تر و حضوری گسترده داشته باشد.

وی افزود: ما باید در این انتخابات بی‌طرف باشیم و هرکسی که مردم او را انتخاب کنند، برای ما قابل احترام است.

استاندار لرستان گفت: من نسبت به آرای مردم امین هستم و فضای استان را فضای انتخاباتی و قشنگ می‌بینم.

دهمرده تصریح کرد: ما انتخابات را در شأن مردم این دیار انجام می‌دهیم و تمام کاستی‌ها را به حداقل می‌رسانیم.

وی در پایان اضافه کرد: هر رأیی که به صندوق ریخته می‌شود، نشانه مشت محکمی بر دهان استکبار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است./ج1

برچسب ها: لنقلاب ، لرستان ، مصادیق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.