از جمله تحولات 24 ساعت گذشته فلسطين مي توان به يورش نظاميان صهيونيست به روستاي "کنعان" در جنوب هبرون و هجمه وحشيانه آنان به منزل يکي از معاونان پيشين نخست وزير تشکيلات خودگردان فلسطين اشاره نمود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، روز گذشته جمعي از نيروهاي نظامي صهيونيست در جريان يورش وحشيانه به روستاي "کنعان" دست به خرابکاري و انهدام منازل فلسطينيان زدند.



"يوسف ابوماريا" سخنگوي کميته مردمي فلسطين با اعلام اين خبر به خبرنگار خبرگزاري "معا" اظهار داشته که فلسطينيان و فعالان بين المللي حامي فلسطينيان براي سومين بار بوده است که پس از يورش نيورهاي نظامي صهيونيست مجددا دست به بازسازي روستا زده اند.

نيروهاي صهيونيست براي مقابله با فلسطينيان معترض ساکن آن منطقه از گاز اشک آور و بمب هاي صوتي استفاده نمودند. اين روستا در جنوب منطقه "هبرون" واقع شده است.



نيروهاي نظامي ارتش رژيم صهيونيستي اوايل صبح روز گذشته به منزل "ناصرالدين الشاعر" معاون پيشين نخست وزير فلسطين يورش بردند. شاهدان عيني با اعلام اين خبر افزوده اند اين دومين باري است که در هفته جاري به منزل اين سياستمدار فلسطيني حمله مي شود. منزل وي در نابلس واقع شده است.



همچنين "قاسم الشاعر" پسر 22 ساله وي نيز از سوي دستگاه امنيتي رژيم صهيونيستي براي بازجويي احضار شده است.


آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  



برچسب ها: فلسطین ، تحولات ، صهیونیسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار