رئیس کل دادگستری کردستان گفت: ترویج قانون و قانون محوری در کنار ایجاد شور و نشاط انتخاباتی اولویت برنامه‌های ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی است.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "علی اکبر گروسی" رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان کردستان در پنجمین جلسه ستاد با اشاره به وجود نظم و همدلی در میان مدیران اجرایی استان ترویج قانون و قانون محوری در کنار ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم مهم‌ترین اولویت برنامه‌های ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی بوده که تاکنون در این راستا اقدامات بسیار مؤثری انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: نامزدهای تأیید صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا با رعایت قوانین انتخاباتی و پرهیز از ایجاد هر نوع شائبه در جامعه بکوشند تا تبلیغاتی سالمی داشته باشند و جلب اعتماد مردم باصداقت و رعایت اصول اخلاقی در امر تبلیغات را لازمه کار  خود بدانند.

گروسی با مهم دانستن نظارت بر امر تبلیغات اظهار داشت: با توجه به شروع زمان تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نظارت بر قانونمندی تبلیغات باید با دقت بیشتری صورت گیرد و نامزدها بایددر روند تبلیغات موضوعات قانونی را رعایت كنند.

وی با بیان اینکه در صورت بروز هرگونه تخلف دستگاه قضایی استان با آمادگی و اقتدار کامل موضوع را در کوتاه ترین زمان رسیدگی خواهد کرد افزود: تمام دست اندرکاران امر انتخابات موظف به اجرای سلامت انتخابات هستند.

رئیس‌کل دادگستری کردستان با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دلسوز مردم نیستند و به دنبال اهداف خود هستند،‌ تاكيد كرد: آنان برای کم‌رنگ کردن حضور ملت پای صندوق‌های رأی توطئه‌های مختلفی را پایه‌گذاری و پیگیری کرده‌اند یکی از مصادیق آن را ایجاد اختلاف بین مسئولان و تلاش برای القای ناامیدی در میان مردم ذکر کرد.

وی در پایان به فعالیت ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی اشاره کرد و از تلاش و همکاری فرمانداری، صدا و سیما، نیروی انتظامی، سپاه، اداره اطلاعات و دیگر سازمان‌هایی که در راستای تبیین قوانین انتخاباتی به مردم با این ستاد همکاری داشته‌اند، تقدیر کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار