معاون سیاسی، امنیتی استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: شمارش معكوس برای خلق حماسه سیاسی در ایران از سوی مردم بابصیرت و همیشه در صحنه این كشور آغاز شده است.

'غلامعلی رضوانی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: اقدامات، برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه باشكوه تر انتخابات 24 خرداد امسال در كهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
وی بیان كرد: این در حالی است كه ستاد انتخابات كهگیلویه و بویراحمد هنوز امور مهمی در زمینه برگزاری انتخابات پیش رو در دستور كار دارد.
رضوانی اظهار كرد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب درصدد برگزاری كمرنگ انتخابات 24 خرداد امسال هستند و برای دستیابی به این هدف شوم خود از هیچ توطئه و دسیسه ای دریغ نخواهند كرد.
وی عنوان كرد: به لطف الهی و به كوری چشم دشمنان قشرهای مختلف ملت ایران با حضور مثال زدنی خود در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار كشور می افزایند.
رضوانی ابراز داشت: مشاركت حداكثری ملت ایران در انتخابات 24 خرداد امسال بیمه كننده نظام و انقلاب، مایه اقتدار كشور در مجامع بین المللی و عاملی برای خنثی كردن توطئه های دشمنان است.
وی افزود: عمل كردن به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری بهترین راهكار برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو خواهد بود./س
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، شماره ، معکوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.