شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که نوع مواد فریز شده ی داخل فریزر را از روی بسته شان تشخیص ندهید ،با این دستگاه فوق العاده نام مواد غذایی را بر روی شان به آسانی چاپ کنید.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ یک دستگاه چاپ برچسب طراحی شده است که برروی هر شیء قابلیت چاپ دارد . همچنین اشکال چاپی شما محدودیت طرح نخواهند داشت یعنی هر نوشته  یا تصویری قابلیت چاپ بر روی اشیاء مورد نظر شما را دارند.
هیچ دستگاه چاپ برچسبی با این قابلیت و انعطاف وجود ندارد.



این دستگاه چاپ ، تصویر دلخواه تان را بر روی هر چیز می تواند چاپ کند حتی خوردنی ها با هر شکل و ظاهری که داشته باشند چرا که جوهر چاپ این دستگاه خوراکی است.

به عنوان مثال می توانید بر روی هر سطح خمیده و یا سطح زبری مانند بادام زمینی کلمه یا تصویر مورد نظرتان را چاپ کنید.


با زدن Label  یا برچسب بر اشیاء مورد نظرتان یک سرگرمی فوق العاده برای خود بوجود آورید و در هر کجا که باشید از این دستگاه چاپ می توانید استفاده کنید چرا که این دستگاه قابلیت حمل نیز دارد.

دستگاه چاپ بر چسب به طور پیش فرض شامل یکسری کلمات و تصاویر است که می توانید از آن ها برای چاپ استفاده  کنید و یا تصویر دلخواه تان را با رعایت سایز شیء مورد نظر خود بر روی اشیاء چاپ کنید.

ضمناً چاپ بر چسب به شما اجازه می دهد نوع جوهر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 نحوه کار با دستگاه چاپ بر چسب 
وقتی کاربر بازوی محرک ماشین چاپ را پایین می آورد و با شیء تنظیم می کند. جوهر به سر استامپ چاپ می رسد و با دوباره پایین آوردن بازوی محرک ماشین تصویر یا کلمه انتخاب شده بر روی شیء چاپ می شود./ح

برچسب ها: چاپ ، فریزر ، موادغذایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار