فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: انتخابات آزمون بزرگ الهی و نمادی از جامعه ‏ای پویا، سرزنده، بصیر و آگاه است.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: پیگیری مطالبات مردمی، افزایش اعتماد عمومی به شوراهای اسلامی را در اداره امور شهری و روستایی به دنبال دارد و مهم ‏‏ترین وظیفه شوراهاست.

وی از همه کاندیداهای تایید یا رد صلاحیت شده به دلیل حضور در صحنه تقدیر کرد و افزود: در ادامه راه نیز تقسیم کار، تکالیف و ماموریت‏ ها ما را به سر منزل مقصود می ‏رساند.

مهری افزود: اجرای دقیق قانون توسط مجریان، ارائه منطقی برنامه‏ ها توسط نامزد ها و تشویق حضور مردم در عرصه و حرکت قانونمند کاندیداها، همه آن چیزی است که از آحاد مردم و جامعه انتظار می ‏رود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: همه ما موظفیم حضور گسترده در این عرصه داشته باشیم و از ظرفیت‏ های خانواده‏ های خود در این مسیر بیشتر بهره جوییم.

وی با توصیف روحیه بسیجی به خدا را دیدن و خود را ندیدن تصریح کرد: رمز موفقیت ایران اسلامی تا به امروز در برخورداری از روحیه بسیجی بوده و هست.

مهری انتخابات شوراها را گامی به سوی تحکیم قانون اساسی برشمرد و تاکید کرد: پرداختن به مشکلات جامعه از سوی شوراها، افزایش اعتماد مردم به آنان را به دنبال دارد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در این راستا، شوراها باید پیگیر مواردی همچون مبارزه با تجمل‏ گرایی، فساد و رشوه‏ خواری و استفاده از شیوه‏ های نوین علمی در اداره امور شهرها و روستاها باشند.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید نسبت به اعمال خود پاسخ‏ گو باشند، خواستار اهتمام آنان به حفظ حرمت رقبا، بیان توانمندی‏ های خود و پرهیز از اسراف در تبلیغات شد./س


برچسب ها: انتخابات ، بصیر ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.