بخشدار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات و تبلیغات انتخاباتی گفت: به زودی، نشستی را با نامزدهای قطعی انتخابات در سطح شهر و روستا خواهیم داشت.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اخلاق‏ مداری در تبلیغات باید محور کار همه کاندیداها و حامیانشان باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم این انتخابات در سطح کشور پرشورتر از انتخابات گذشته برگزار شود و همه دست‏ اندرکاران انتخابات به عنوان امانت ‏داران مردم از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهند کرد.

طاهر خانی تصریح کرد: خط قرمز همه مجریان انتخاباتی و برگزار کنندگان انتخابات، قانون است و در اجرای مواد قانونی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم انتخاباتی را برگزار کنیم که در شأن جمهوری اسلامی ایران باشد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در رودهن افزود: کاندیداها باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و از برنامه‏ هایشان برای مردم بگویند و قولی به مردم بدهند که اگر رأی آوردند، بتوانند آن را اجرایی کنند و وعده‏ هایی که در حد و توانمندی مجموعه بخش رودهن نیست، داده نشود.

وی در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، ما هم بر این عقیده هستیم که این رویداد بزرگ سیاسی باید باشکوه ‏تر از همیشه برگزار شود.

طاهرخانی تصریح کرد: در جلسات بصیرتی که برای آحاد مختلف مردم در سطح منطقه داشتیم، تاکید مان بر این بود که فرد اصلح باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود و این فرد با نشاط، تفکر و برنامه ‏ریزی برای مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه و همچنین محرومان وارد میدان شده باشد.

بخشدار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات در رودهن افزود: شخصی که به عنوان نامزد ریاست جمهوری در میدان حضور دارد، باید مجاهد، خدمت ‏گزار و تابع ولایت مطلقه فقیه باشد و با مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی دین خود را به مردم ادا کند.

وی ادامه داد: در بحث مسائل خارجی، رئیس جمهور آینده باید فردی شجاع و دلیر برابر تهدیدهای دشمن باشد و این فرد، دلسوز و خادم نظام و مردم و یاری برای مقام معظم رهبری خواهد بود./س


برچسب ها: اخلاق ، اسلامی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.