کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر جا توفیق خدمت داشته‌ام اولویتم محرومان بوده‌اند، مطمئنا در سامان دادن به مسائل کشور نیز مناطق محروم و افراد مستضعف در صدر مسائل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف با حضور در مسجد جامع شهر قدس در جمع مردم این شهر گفت: من مشکلات و دغدغه‌ها و نابسامانی‌های شما را در حوزه مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی درک می‌کنم، اینگونه نیست که مشکلات شما را ندانم.  
 
وی ادامه داد: در دوره خدمتم در شهرداری نیز گفته‌ام که من به عنوان محمدباقر قالیباف دغدغه‌ای ندارم زیرا من حق ندارم به جز دغدغه شهروندان دغدغه دیگری داشته باشم.  
 
قالیباف تصریح کرد: امروز در این مکان و در این شهرستان به شما قول می‌دهم که این عهد من است با شما و من هیچ دغدغه‌ای به غیر از رفع مشکلات شما ندارم و یقین دارم اگر بخواهم انقلابی باقی بمانم و فردا قیامت مدیون همرزمانم نباشم، به عنوان سرباز ولایت یک راه بیشتر نخواهم داشت.  
 
شهردار تهران افزود: من قول می‌دهم از توان کشور و ظرفیت‌ها استفاده کنم،‌ من به جوانان می‌گویم که مطمئن باشید اگر که تقدیر الهی بر این باشد و این حقیر توفیق خدمت پیدا کنم در دولت و در خدمت شما باشم قول می‌دهم نابسامانی‌ها را در طول 2 سال ساما‌ن دهم.  
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه بیان کرد: دوستان بدانند براساس آن چیزی که از امام راحل(ره) یاد گرفتم و براساس اینکه  هر جا توفیق خدمت داشته‌ام اولویتم محرومان بوده‌اند، مطمئنا در سامان دادن به مسائل کشور نیز مناطق محروم و افراد مستضعف در صدر مسائل خواهند بود. 

 وی خطاب به مردم شهر قدس گفت: عزیزان من از مدت‌ها قبل این مسئله در دستور کار بوده و نماینده شهر قدس یعنی آقای گروسی هم این موضع را دنبال می‌کردند که شهر قدس به تهران اضافه شود،‌امیدواریم بتوانیم این کار را انجام دهیم تا همانند تهران به وضعیت آن رسیدگی شود.  
 
قالیباف در ادامه اظهار داشت: من به عنوان یک رزمنده و به عنوان کسی که مسئولیت‌های اجرایی داشته‌ام می‌گویم که درمان این نابسامانی‌ها این است که با فرهنگ جهادی و همچنین روحیات دفاع مقدس با این مسائل برخورد کنیم.
 
شهردار تهران افزود:‌ امروز بر این باوریم که اگر دشمنان خارجی ما از دهه اول انقلاب به ما حمله کردند و ما در مقابل آنها ایستادیم انشاءالله برای نسل جوان دهه سوم و چهارم بستری فراهیم خواهیم کرد که همانگونه که ما جوان‌های دهه اول انقلاب در عرصه دفاع درخشیدیم، جوانان دهه سوم و چهارم بتوانند درس بزرگی به دشمنان در عرصه اقتصادی بدهند.  
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: دین من به جوانان امروز این است که همانطور که انقلاب این فرصت را برای من بوجود آورد اینکه فرصت خدمت را در سن 18 سالگی به من داد،‌ من امروز مدیونم که این فرصت را بدون هیچ تبعیضی در اختیار جوانان قرار دهم تا فرصتی خوب برای جوانان به وجود آید.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت خدمت را امام، شهدا و انقلاب در سن 18 سالگی به من دادند و امیدوارم بتوانم هر آنچه تعهد من است انجام دهم. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: قالیباف ، شهر ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار