"لئوناردو دی کاپریو" سیاستمداری که انقلاب روسیه را پیشبینی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر؛ "جیسون هال" که در حال حاضر فیلمنامه وی با عنوان " بخاطر خدماتتان سپاسگذارم"  در دست "استیون اسپیلبرگ" است تا آن را با بازی "بردلی کوپر" روی پرده نقرهای ببرد، رمان و فیلمنامه ای دیگر را بر اساس زندگی راهب و سیاستمدار روس "راسپوتین"  به کمپانی برادران وانر ارائه کرده و طبق اخبار منتشر شده قرار است "لئوناردو دی کاپریو" در نقش این سیاستمدار ظاهر شود.
گریگوری افیمویچ راسپوتین، یا گرگوار ایفی‌مویج نووی، راهب ماجراجو و سیاست‌مدار روسی (زاده ۱۸۶۴ درگذشته ۱۹۱۶) است. وی قدرت و نفوذ عجیبی در نیکلای دوم و همسر او داشت، و در اغلب کارهای درباری دخالت می‌کرد. او توسط سه تن از اشراف روسی در آب خفه شد. پیش بینی انقلاب روسیه توسط راسپوتین از معروفترین پیش بینی‌ها در تاریخ به حساب می‌آید. عده‌ای از مردم وی را بعنوان یک قدیس شفا بخش و در بین عده‌ای دیگر بعنوان یک موجود شیطان صفت شناخته می‌شود.
البته باید اضافه کرد که پیش از این "دکاپریو" اعلام کرده بود که برای مدتی استراحت پس از اتمام پروژه " گرگ وال استریت" اثر " مارتین اسکورسیزی " یک یا دوسال از دنیای فیلم کناره خواهد گرفت. حال باید دید با این اوصاف فیلم برداری این اثر کی آغاز خواهد شد./ص
 
برچسب ها: هالیوود ، سینما ، اکران ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار