مدیر رسانه ای باشگاه مس کرمان گفت: بازیکنان صبح امروز بدون حضور سر مربی تمرینات خود را آغاز کردند.

جهرمی مدیر رسانه ای باشگاه مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت این تیم بیان کرده بازیکنان صبح امروز تمرینات خود را با حضور مهدی محمدی کمک تقوی آغاز کردند.

وی افزود: تقوی به دلیل حضور در کلاس های مربیگری نتوانستند امروز در تمرینات حاضر شوند و از فردا به کرمان خواهد آمد و کار را با بازیکنان آغاز می کنند.

وی در ارتباط با دستیاران سر مربی تیم بیان کرد: هنوز در این خصوص صحبتی نشده است فعلا حضور مهدی محمدی که یک مربی بومی است قطعی است و دیگر مربیان او پس از حضور در دفتر مدیریت باشگاه  و صحبت با شهبازی مشخص خواهد شد.

وی در خصوص شرایط قرار داد تقوی اظهار داشت: تقوی قرار دادی یکساله را با باشگاه مس منعقد کرده  و باشگاه تا آخر قرار داد  از وی حمایت خواهد کرد.

جهرمی در پاسخ به سؤال مذاکره باشگاه پرسپولیس با خلیل زاده بیان کرد:خلیل زاده زمان قرار دادش با باشگاه به پایان نرسیده است و حق مذاکره با تیمی دیگر را نخواهد داشت.

وی در ارتباط حضور کیانوش رحمتی در این تیم افزود: با کیانوش مذاکراتی انجام شده است و خواهان حضور وی در این تیم هستیم اما هنوز به توافقات نهایی نرسیده ایم.

وی در ارتباط با لیست مازاد و بازیکنان جدید گفت: در صورت درخواست تقوی ما بازیکنان مورد نیاز را جذب می کنیم و لیست مازاد هم طبق گفته سر مربی تیم اعلام خواهد شد.

وی در پایان در خصوص اردوی پیش از فصل مس کرمان گفت: اگر تقوی صلاح را در داشتن اردو درخارج از شهر مدیریت ببیند مدیریت باشگاه در این خصوص برنامه ریزی خواهد کرد و اردویی را برپا می کند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار