رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: خدمت گذاران عرصه فرهنگ و رسانه نقش مهمی در حضور حداكثری اقشار مختلف در انتخابات 24 خرداد امسال دارند.

 
سید'زمان علی پور' در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: اطلاع رسانی به موقع و صحیح و آگاهی بخشی با هدف هدایت مردم برای انتخاب اصلح مهمترین وظیفه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در انتخابات است.
وی اظهار كرد: رسانه ها نمایندگان افكار عمومی جامعه هستند كه می توانند مردم را به سمت انتخاب اصلح و مسوولان را برای برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه یاری نمایند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به نقشه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و به كارگیری ده ها شبكه فارسی زبان برای كم كردن حضور مردم در انتخابات این برنامه ها را در راستای جنگ نرم سه دهه اخیر دانست و افزود: این توطئه ها برای ملت فهیم و موقعیت شناس ایران تكراری است و هیچ نیرنگی نمی تواند اتحاد و همدلی ملت و نظام اسلامی را بر هم بزند.
علی پور برگزاری گردهمایی بزرگ حماسه سیاسی اصحاب فرهنگ و هنر در گچساران در آستانه انتخابات را یادآور شد و گفت: بیش از دو هزار نفر هنرمند در عرصه های مختلف فرهنگی ، هنری شهرستان در این همایش و گفتمان سیاسی شركت خواهند كرد./س
برچسب ها: رسانه ، انتخابات ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.