همه منتظر بودند تا گوگل در کنفرانس I/O امسال نسل بعدی اسمارت فون نکسوس را معرفی کند، اما این اتفاق نیافتاد و به جای آن گوگل اقدام به معرفی نسخه نکسوسی غول اندرویدی کرد، اتفاقی که احتمالا دوباره شاهد معرفی آن خواهیم شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، نسخه نکسوس اسمارت فون های گلکسی S4 و HTC One با اختلاف زمانی یکی دو هفته معرفی شدند، اما ظاهرا گوگل قصد دارد این روند را ادامه دهد، بر اساس منابع وب سایت  Geeks Android پرچم دار فعلی شرکت سونی اسمارت فونی بعدی خواهد بود که بعد از غول های اندرویدی سامسونگ و HTC به همراه اندروید خام روانه  بازار خواهد شد.


طبق اعلام Android Geeks، این اطلاعات از منابع داخلی سونی بدست آمده است، و نسخه ی نکسوس Xperia Z در ماه July توسط گوگل معرفی خواهد شد، در صورتی که خبر فوق صحت داشته باشد و اکسپریا Z با اندروید خام ارائه گردد، این اسمارت فون هم از این پس می تواند آپدیت ها را به طور مستقیم از گوگل دریافت کند.



البته هنوز صحت این خبر از سوی سونی تایید و یا تکذیب نشده است، اما احتمال معرفی این اسمارت فون وجود دارد، وبر اساس شواهد موجود گویا گوگل قصد دارد، تا تجربه ی استفاده از اندروید خام را بر روی اسمارت فون های مختلف در اختیار کاربران قرار دهد.



برچسب ها: اکسپریا ، سونی ، نکسوس ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار