کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما بعنوان بچه‌های انقلاب با همان روحیه و با همان فرهنگ جهادی و با کمک جوانان دست به دست هم داده و یک سامان اقتصادی را انجام می‌دهیم تا مردم به فکر نماز و تربیت باشند و دشمن نتواند با فشار اقتصادی به انقلاب آسیب بزند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدباقر قالیباف" بعد از ظهر امروز با حضور در بین مردم قرچک در محل مسجد جامع این شهر گفت: خداوند را شاکرم که توفیق پیدا کردم در جمع برادران و خواهران گرامی و مردم شهیدپرور حضور یابم. ماه رجب ماه عزیزی است مخصوصا این ایام یوم‌الله و مبعث پیامبر خدا را به شما تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: هنگامی که از این منطقه نام برده می‌شود انصاف این است که یادی کنیم از شهدای 15 خرداد و آغاز انقلاب، چرا که مردم این منطقه نقش کلیدی در آغاز انقلاب داشته‌اند.

کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه تصریح کرد: ما در انقلاب اسلامی سه کار مهم و اساسی را باید انجام دهیم که به نظر می‌رسد دو مورد از آن را ملت انجام دادند. به برکت امام(ره) و انقلاب، استبداد را از بین بردیم و همچنین زحمات، مجاهدت و تلاش ایثارگران، شهدا و جانبازان باعث این امر شد که استقلال و آزادی تحقق یافته و دین احیا شود.

قالیباف در بیان نکته دوم اظهار داشت: دست دشمنان خارجی را از کشور کوتاه کردیم و امروز این استقلالی که در کشور حاکم است به برکت شهدا، رزمندگان و ملت است؛ البته دشمن بعد از پیروزی انقلاب حمله نظامی کرد. دشمنان دست به دست هم دادند، اما برکت حضور مردم باعث شد که نتوانند کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به بیان نکته سوم اظهار داشت: ما در نظام اسلامی حرفمان این بود که اگر مردم در سایه اسلام زندگی می‌کنند باید بتوانند زندگی مادی و معنوی خود را تأمین کنند. زندگی مادی و معنوی ملت بر پایه انقلاب مهم‌ترین وظیفه دولت است و نقش مسئولین در این مسئله به مراتب بیش از مردم است.

فرمانده لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس ادامه داد: اگر امروز عزیزان حرفشان این است که "باید راه امام(ره) را ادامه داده و آرمان‌های انقلاب را تحقق ببخشیم و مدعی هستیم که می‌خواهیم از انقلاب دفاع کنیم، سرباز ولایت هستیم، دلمان برای کشور می‌سوزد و باید به مردم خدمت کنیم" حرف کاملا درستی است، اما من معتقدم تمام این حرف‌ها در یک موضوع خلاصه شده است.

قالیباف ادامه داد: مردم وقتی به مجموعه دولت و مسئولین نگاه می‌کنند باید کارآمدی دین را در بخش‌های مختلف و اداره جامعه شاهد باشند. مردم باید احساس کنند شرایط زندگی‌شان در حوزه مادی بهتر می‌شود، نه بدتر.

وی تأکید کرد: باید به اشتغال، گرانی و مسائل متعدد مادی توجه کرد. ما اگر حرفی بزنیم و نتوانیم کاری انجام دهیم مردم دیگر حرف‌های ما را نخواهند پذیرفت.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما برای نان و آب انقلاب نکرده‌ایم و حاضریم فرزندانمان را فدای انقلاب کنیم، اظهار داشت: اسلام به ما آموخته اگر در جامعه‌ای فقر آمد، امر به معروف و نهی از منکر را نمی‌توان انجام داد و دین از آن جامعه رخت برمی‌بندد؛ ما از اسلام آموخته‌ایم هدف ما جز عبادت خدا، رشد و تعالی نیست، اما همان دین اسلام و بزرگان دینی ما به ما آموختند که در مسائل مادی اگر شرایط را به درستی فراهم نکنیم در آن جامعه تربیت و پرورش اسلامی اتفاق نخواهد افتاد.

قالیباف در ادامه تأکید کرد: من اگر بخواهم مردم را دعوت کنم و بگویم من اینگونه بوده‌ام مردم اول از همه به عملکرد من نگاه می‌کنند، اگر خُلف وعده کنم مردم می‌گویند "آمد و رفت و کاری انجام نداد" و به هیچ کدام از حرف‌های من گوش نمی‌دهند، اما اگر کارم را درست انجام دهم می‌توانم بگویم عملکرد من را ببینید.

وی تصریح کرد: اولین مسئله‌ای  که وجود دارد این است که کشور ما در شرایطی است که پیشرفت آن یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است و ما راهی جز این نداریم.

کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: مشکلات زیاد است، اما بنده بعنوان مدیری که از اول انقلاب توفیق خدمت داشته‌ است حرفم این بوده که به مردم وعده‌ای ندهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم.

قالیباف بیان کرد: من با اطمینان دو مسئله را می‌گویم؛ وعده‌ای ندادم که به آن عمل نکرده باشم، و اینکه ما مدیون مردم مستضعف هستیم و شهروند درجه یک و درجه 2 نداریم.

شهردار تهران ادامه داد: در طول مدیریتم گفته‌ام که اگر بخواهم کاری انجام بدم از جنوب شهر شروع می‌کنم. من هیچ وقت نگفتم فاصله شمال و جنوب شهر را کم می‌کنم، اما آنچه قول می‌دهم این است که نگذارم این فاصله بیشتر شود و همه تلاشم را انجام می‌دهم که این فاصله را کمتر کنم. خدا را شکر کسانی که مخالف من هستند درباره عملکرد من حرفی ندارند و نمی‌گویند کار نکرده و یا خلف وعده‌ای انجام داده‌ است، البته ما شمال شهر را تعطیل نکرده‌ایم و در حال حاضر هم شمال شهر رشدش بیشتر است، اما جنوب شهر چند برابر رشد می‌کند.

وی در ادامه تأکید کرد: کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و امکانات ما زیاد است. قول می‌دهم اگر توفیق خدمت پیدا کرده و خیر بنده در این مسئله بود ظرف دو سال به گونه‌ای کار را به پیش ببرم که تمام افرادی که در این منطقه و حتی دورترین نقطه مرزی کشور زندگی می‌کنند تغییر را در حوزه وضعیت اقتصادی احساس کنند و قدرت خریدشان افزایش پیدا کند و جوانی که تحصیل می‌کند بداند که پیش رویش راهی است.

قالیباف با بیان این مطلب که در شورای شهر تهران هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان حضور دارند، بیان کرد: آیا تا به حال شاهد بوده‌اید که ما با هم دعوا کنیم؟ اختلاف نظرمان در مورد کار مردم است نه مسائل سیاسی، مطمئن باشد که در دولت ما اختلاف سیاسی نیست.

وی ادامه داد: احساس نگرانی نکنید، سختی وجود دارد اما قابل حل است، همانگونه که پیامبر(ص) نیز می‌فرماید من از فقر در جامعه نگران نیستم، بلکه از سوءتدبیر می‌ترسم.

این کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: بنده این قول را می‌دهم که یارانه‌ها پرداخت شود، اما قدرت خرید مردم هم بالا برود و درسبد خرید اقلام خانواده چند قلم کالا وجود دارد که باید قیمت آنها کاهش یافته و تثبیت یابد. ما بعنوان بچه‌های انقلاب با همان روحیه و با همان فرهنگ جهادی و با کمک جوانان دست به دست هم داده و یک سامان اقتصادی را انجام می‌دهیم تا مردم به فکر نماز و تربیت باشند و دشمن نتواند با فشار اقتصادی به انقلاب آسیب بزند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار