مدیرساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، از پیشرفت 65 درصدی ساخت چهارخطه شهرستان بروجن به مبارکه خبر داد.

حسینعلی مقصودی، طول این مسیر را  12  کیلومتر عنوان کرد و گفت: تاکنون برای اجرای این طرح، 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نقاط حادثه خیز هزینه شده است .
وی افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح، 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .
مقصودی اظهار داشت: باتوجه به این که این مسیر یک محور ترانزیتی و بین استانی است در صورت تخصیص اعتبارات ملی و مشارکت صنایع استان های همجوار اجرای این طرح شتاب می گیرد .
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری افزود: گردنه قامشلو به طول دو کیلومتر در مسیر مبارکه – بروجن، مهم ترین عامل مشکلات ترافیکی و حادثه خیزی این محور است.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی کاهش سطح گردنه به منظور افزایش دید راننده ها و کاهش تصادفات باید با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود .
مقصودی اظهار داشت: از انتهای گردنه قامشلو تا ورودی شهر بروجن نیز ساخت چهارخطه به طول 9 کیلومتر در دست اجرا است .
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات خاک برداری، احداث چند دهانه پل، بهسازی آسفالت لایه اساسی و آسفالت روکش جاده در دست انجام است.
وی، جاده های فرعی دانشگاه آزاد و شهرک صنعتی شهرستان بروجن در این مسیر را از نقاط حادثه خیز دانست و افزود: با بهسازی مسیر تا ورودی شهر بروجن یک کیلومتر مسیر برای ورود به جاده ارتباطی دانشگاه آزاد و شهرک صنعتی احداث خواهد شد./س
برچسب ها: پیشرفت ، چهارخطه ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.