معاون سیاسی–امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استانداری البرز گفت:479 نفر برای عضویت در شورای کرج با یکدیگر رقابت می کنند که از این تعداد 21 نفر به عنوان عضو اصلی و 8 نفر عضو علی البدل راه می یابند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ناصر رجبی در جلسه ی شورای اداری استان البرز با بیان اینکه انتخابات مشروط به حضور حداکثری مردم عزت آفرین و باعث اقتدار ملی می شود اظهار داشت؛ در استان البرز برای تعیین 910 نماینده شورای شهر و روستا 3 هزار و 375 نفر ثبت نام کرده اند که در هیئت های اجرایی و نظارت 87 درصد احراز صلاحیت، 7 درصد رد صلاحیت و 6 درصد انصراف دادند.
وی با اشاره به اینکه به ازای هر صندلی 23 نفر در شورای شهر کرج نامزد انتخابات شده اند، افزود: شهر کرج بیشترین کاندیدای شورای شهر را با 559 نفر به خود اختصاص داده و از این تعداد 479 نفر با یکدیگر به رقابت پرداخته اند که 92 درصد آقا و 8 درصد خانم ها هستند.
رجبی با بیان اینکه در شهرهای استان البرز به ازای هر صندلی 8 نفر نامزد انتخابات و در روستاها به ازای هر صندلی 2.4 نفر نامزد انتخابات شده اند تصریح کرد : بر اساس آمار استان البرز 36.5 درصد کاندیدای شورای شهر و 63.5 درصد کاندیدای شورای روستاها هستند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از 16 خرداد تبلیغات کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات سناریوی دشمن را خنثی کنند./ل
برچسب ها: کرج ، کاندیدا ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.