دوران جدید تمدن اسلامی در دنیا آغاز شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با بیان اینکه قدرت وسلطه طلبی کشورهای مستبد دنیا با تکیه بر تمدن غربی رو به افول وزوال پیش می رود، گفت: اکنون به گواه همه سیاسیون جهان دوران جدیدی از تمدن اسلامی در سراسر دنیا در حال شکل گیری است.

سردار نقدی افزود: اکنون تمدن غرب به جایگاهی رسیده که حتی شهروندان تبعیت کننده از این تمدن خود را در بن بست سردرگمی و نامانی می بینند و حتی کسی اکنون تابع این تمدن نیست وحتی نمی پذیرد که این ادامه دهنده تمدن غربی باشد.

وی، با یادآوری تمدن های مهم تاریخی از جمله تمدن رم ، یونان وایران باستان که در حیات تاریخ دستخوش تغییرات زیادی شده و پس از چند قرن یکه تاری حاکمیت تمدن غرب اکنون این تمدن به آخر خط رسیده است، گفت: ناتوانی تمدن غرب به حاکمیت آمریکا اکنون به طور واضح وبه دیدگاه شهروندان کشورهای پیرو این تمدن رو به نابودی کامل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: اکنون تمدنی که در مقابل تمدن غرب ظهور کرده وگسترده آن جهانی شده تمدن اسلامی است که می تواند باعث سعادت، آرامش ، امنیت وتامین کننده نیازها وخواسته های همه ملتهای مظلوم وآزادیخواه باشد.

سردارنقدی، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران، یکی از پرچمداران ترویج وتوسعه تمدن اسلامی در مقابل تمدن غربی است، گفت: امام خمینی(ره) پرچمداربعثت پیامبراکرم(ص) و آغازگر الگوی حکومت اسلامی در منطقه بوده بوده و همه کینه توزیها ودشمنی های غرب از توسعه تمدن اسلامی در مقابله و مواجهه با فرهنگ غربی بوده است.

وی افزود: هدایت تهاجم‌های فرهنگی و اقتصادی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی 120شبکه فارسی زبان با هدف ترویج فساد وفحشا، شبهه پراکنی به اعتقادات دینی جوانان، شایعه پراکنی به بصیرت افراد از نمونه های بارز دشمنی های غرب علیه کشورمان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اکنون بیش از تحریم ها وفشارهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی، حماقت های برخی سیاسیون ساده لوح در چراغ سبزبه برقراری ارتباط با آمریکا است، گفت: این افراد باید به خودشان بیایند وتکلیفشان با ملت را مشخص کنند که مبارزه با آمریکا آره ویا اینکه مبارزه ای با آمریکا نداشته باشیم.

سردارنقدی به انتخابات ریاست جمهوری وشوراها در روز 24خرداد ماه اشاره کرد و افزود :حضور پرشور ، با بصیرت حداکثری عمومی باعث خلق حماسه سیاسی در کشور خواهد شد./س

برچسب ها: دوران ، تمدن ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.