گلاب آدینه قرار است در نمایش "سیندرلا" به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی که تابستان سال جاری در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود، به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آدینه که از بازیگران باسابقه و شناخته شده عرصه تئاتر است چندی پیش ایفای نقش در نمایش "سه‌گانه اورنگ" به کارگردانی محمد حاتمی را پشت سر گذاشته و اکنون قرار است برای اولین بار با حضور در نمایش "سیندرلا" با جلال تهرانی در مقام کارگر دان همکاری کند.
گلاب آدینه سال گذشته در نمایش "بیوه‌های غمگین سالار جنگ" به کارگردانی شهاب ‌الدین حسین ‌پور به ایفای نقش پرداخت که جلال تهرانی طراحی صحنه نمایش را عهده ‌دار بود.
تهرانی نمایشنامه "سیندرلا"را در سال 85 نوشته‌ و در سال 87 یک بار آن را بازنگری کرده است. این نمایشنامه مناسبت‌ هایی با قصه سیندرلا دارد و قصه زنی معمولی است که بر پایه شایعه دیگران به سیندرلا تبدیل می‌شود. موضوع اصلی این نمایشنامه شایعه است.
نمایشنامه "سیندرلا" بخشی از یک تریلوژی است که به ترتیب از نمایشنامه‌ های "مکبث 2001"، "سیندرلا" و "دراکولا" تشکیل شده است. نمایشنامه "مکبث 2001" در زمان گذشته و نمایشنامه "دراکولا" در زمان آینده روایت می‌شود و نمایشنامه "سیندرلا" به نوعی در زمان حال است.
جلال تهرانی سال گذشته نمایش "به صدای زمین گوش کن" را در سالن اصلی مولوی به صحنه برد. نمایش‌ های "مخزن"، "تک سلولی‌ها" و "هی مرد گنده گریه نکن" از آثار موفقی هستند که تهرانی پیش از این به صحنه برده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.