25 کشور برای شرکت درمسابقات شطرنج قهرمانی آسیا درمازندران اعلام آمادگی کردند

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، از حضور شطرنج بازان 25 کشور برای شرکت در مسابقات شطرنج قهرمانی دختران وپسران قهرمانی آسیا که اواخر خرداد و تیرامسال در این شهرستان برگزار می شود، خبر داد.

پهلوان گفت: با اعلام فدراسیون شطرنج ایران وموافقت کمیته شطرنج آسیا، مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی 6 تا 18 سال دختران وپسران آسیا روزهای 30خرداد تا شش تیرماه امسال در مازندران و به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود، بیش از 550شطرنج باز که حدود 300 نفر از این تعداد خارجی باشند به همراه شطرنج بازان دختر وپسر ایرانی با هم رقابت خواهند کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: این مسابقات به تناسب رده های سنی شرکت کننده ها در 9 و11 دور به روش سوئیسی برگزار می شود.

پهلوان افزود: پیش بینی می شود، شطرنج بازان نونهال و نوجوان دختر وپسر کشورهای آسیایی از روز 28خردادماه به تدریج وارد مازندران شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد ، با بیان اینکه مازندران با دارابودن شطرنج بازان مستعد در رده های سنی مختلف ونیز برگزاری چندین دوره مسابقات بین المللی وقهرمانی کشور در این استان، توان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را نیز دارد،/س

برچسب ها: آمادگی ، شطرنج ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.